عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

تولد دفتر عشق


 

دویستمین پست دفتر عشق با متنهای مهدی لقمانی به روز شد !

 


 

سالروز تولد وب لاگ غوغای عشق در دفتر عشق را به همه طرفداران دفتر عشق تبریک

 

عرض میکنم

 

سه سال گذشت و امروز تولدی دیگر برای وب لاگ غوغای عشق در دفتر عشق است!

از همه شما عزیزانی که در این مدت هر روز و هر لحظه دفتر عشق را ورق میزدید و عاشقانه متنهای مرا میخواندید تشکر میکنم و خوشحالم که هیچگاه من و دفتر عشق را تنها نگذاشتید !

همانطور که میدانید دفتر عشق یک وب لاگ معمولی نبوده! دفتر عشق یک خلوتگاه عاشقانه برای همه شما عزیزان بوده است !

اگر این وب لاگ سالهاست که فعالیت میکند تنها به عشق شما هواداران دفتر عشق و متنهای من است !

نمیدانم چگونه جواب اینهمه محبت و لطف شما عزیزان را نسبت به دفتر عشق بدهم !

امیدوارم با حمایت شما عزیزان از این وب لاگ بتوانم همینطور عاشقانه به فعالیت خود ادامه دهم

و همچنان عاشقانه تر از همیشه برای شما عزیزان و هواداران دفتر عشق بنویسم!

اگر دفتر عشق امروز در بهترین جایگاه در بین وب لاگها و پر طرفدارترین وب لاگ عاشقانه قرار گرفته است به خاطر حمایت همه جانبه شما عزیزان از این وب لاگ بوده است !

از همه شما طرفداران دفتر عشق تقاضا میکنم با حضور گرم و نظرات پر از عشق و محبتتان همچنان مثل گذشته یار و یاور دفتر عشق بمانید!

به امید روزهای بهتر برای شما و  وب لاگ دفتر عشق....

 

مدتی بود تقریبا 9 سال پیش در دفتر خاطرت کوچکی که داشتم برای دل خودم مینوشتم !

آن زمان مخاطب متنهای من خودم بودم و قلبم!

اطرافیان که آن دفتر خاطرات را ورق میزدند مرا به نوشتن تشویق میکردند و آن متنهایی که در آن دفتر کوچک مینوشتم مورد استقبال اطرافیان قرار گرفت و من با تشویق آنها سعی کردم که متنهای بیشتری بنویسم ! و این شور و شوق نوشتن باعث شد که من روز به روز در زمینه نوشتن فعالیت داشته باشم ! بدون کمک گرفتن از هیچکسی یا هیچ کتابی تنها هر چه دلم میگفت بر روی صفحه کاغذ مینوشتم !

تا اینکه تصمیم گرفتم متنهایم را در یک وب لاگ قرار دهم که اولین وب لاگ رسمی من با همین اسم در سایت پرشین بلاگ ثبت شد و مدت دو سال و نیم در آن وب لاگ فعالیت میکردم که متاسفانه آن وب لاگ را هک کردند و من سریعا یک وب لاگ دیگر در سایت بلاگ اسکای با همان اسم ثبت کردم که اینک امروز سومین سال فعالیت این وب لاگ می باشد !

متنهای من نه شعر است و نه کلمات ادبی ، تنها کلام صادقانه ایست که همه و همه حرف دل عاشقان است !

متنهای خیلی ساده اما با جملاتی که حرف دل همه عاشقان است اینک به دل همه نشسته !

و این یک افتخار بزرگ برای من است که خیلی ها عاشقانه و از ته دل متنهای مرا میخوانند!

 

 

 

مقدمه دفتر عشق

 

به نام خداوند ایثار و انصاف

از عشق نوشتن درک میخواهد ، احساس میخواهد ، غرور میخواهد....

من در این وبلاگ (دفتر عشق) سعی کرده ام که حرف دل عاشقان را  بنویسم!

 تمام متنهایی این وب لاگ حرف دل کسانی است که عاشق بوده اند ، شاید زمانی ،شاید  هم اکنون عاشقند و یا شاید از عشقشان جدا شده اند!

بیشتر انسانها دوست دارند معنای عشق را بدانند و آن را درک کنند!

متنهایی که در این وب لاگ نوشته ام  به زبان خیلی ساده  و گویا می باشد که همه بتوانند  معنای متنهای مرا به سادگی بفهمند و درک کنند.

متنهای من نه شعر  است و نه کلمات ادبی ، تنها کلام صادقانه ای است که همه و همه حرف دل عاشقان  است

سپاس آن خدایی که این نعمت بزرگ نوشتن و درک مفاهیم زندگی را به من عطا کرد تا من بتوانم از عشق و زندگی هر چه که میخواهم بر روی صفحه کاغذ بنویسم.

به امید  اینکه عشق همه ما انسان ها نزد خداوند پاک و مقدس باشد.

جایگاه برتر  وب لاگ در موتورهای جستجو:

بزرگترین افتخاری که نصیب وب لاگ دفتر عشق شده است جایگاه آن در موتورهای جستجو میباشد!

این وب لاگ عاشقانه در میان تمام سایتها و وب لاگهای عاشقانه موجود در اینترنت در رتبه های اول یا دوم موتورهای جستجو قرار گرفته و همین امر باعث شده است بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کند!

 


 

چاپ چند متن از متنهای من در روزنامه های آوای تورنتو و سلام تورنتو برای ایرانیان مقیم ( کشور کانادا )

و اما شما دوستان عزیز در صورت تمایل در قسمت نظرات پاسخ سوالات زیر را بدهید :

1-       نظر شما درباره وب لاگ دفتر عشق چیست؟( انتقاد یا پیشنهاد کنید )

2-       نظر شما درباره متنهای من چیست  ؟( انتقاد یا پیشنهاد کنید )

3-       بهترین متن که تا به حال در وب لاگ نوشته ام از نظر شما کدام متن است؟

4-       نظر شما در مورد دکلمه ی متنها (با صدای خودم)چیست؟ ( انتقاد یا پیشنهاد)

5-       چند مدت است که با وب لاگ دفتر عشق آشنایی دارید و متنهای مرا میخوانید؟

6-       بازدید مدیریت وب لاگ از وب لاگهای شما و نظرات او چگونه بوده است؟

7-       نمره به طرح و قالب وب لاگ؟

8-       نمره به متنهای من؟

پاسخ سوالات را با ذکر شماره سوال کوتاه و واضح در قسمت نظرات بنویسید!

 

اینجا ایستگاه عشق بازیه هزاران کبوتر عاشق است

دفتر عشق

برای تو می نویسم که عاشقانه میخوانی درد دلم را....

برای تو مینویسم ، برای تو که میدانم عاشقی یا در غم عشقت نشسته ای.

مینویسم تا بخوانی ، من با یک دنیا احساس نوشته ام ، تو نیز با چشمان خیست بخوان....

برای تو می نویسم که عاشقانه دفتر عشق را ورق میزنی و آنچه که برای دلها مینویسم ، با یک عالمه احساس میخوانی....

صفحات دفتر عشق را یکی یکی ورق بزن ، دفتری که صفحه به صفحه آن جای قطره های اشک در آن پیداست...

این قطره های اشک ، قطره های اشک من و آنهاییست که از ته دل متنهای مرا میخوانند....

بخوان همراه با همه ، من نیز می نویسم برای تو و برای همه....

دفتر عشق ، این دفتر کهنه که هر صفحه از آن با کلام عشق آغاز شده برای همه است ، برای عاشقان وبرای آنهاییست که در غم از دست دادن عشق نشسته اند و  آنها که تنها در گوشه ای خسته اند...

دفتر عشق ، دفتریست که هیچگاه صفحات آن که همه از جنس دل است به پایان نمیرسد اما شاید روزی این دستهایم خسته از نوشتن کلام عشق شود...

بخوان آنچه برای تو و برای همه عاشقان دفتر عشق نوشته ام....

بخوان تا من نیز عاشقانه برایت بنویسم...

ببین عشق چه غوغایی  در این دفتر عشق به پا کرده....

دلی آدمی را دیوانه کرده ، یک عاشق را مجنون کرده ....

برای تو می نویسم که میدانم مثل منی ، همصدا با من ، و همنشین با اشک!

برای تو مینویسم که عاشقترینی ، غمگینترینی و یا تنهاترینی!

 


 

 

نظرات 261 + ارسال نظر
مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 00:08 http://daftareshghe.blogsky.com/

1- نظر شما درباره وب لاگ دفتر عشق چیست؟
2- نظر شما درباره متنهای من چیست ؟
3- بهترین متن که تا به حال در وب لاگ نوشته ام از نظر شما کدام متن است؟
4- نظر شما در مورد دکلمه ی متنها (با صدای خودم)چیست؟ ( انتقاد یا پیشنهاد)
5- چند مدت است که با وب لاگ دفتر عشق آشنایی دارید و متنهای مرا میخوانید؟
6- بازدید مدیریت وب لاگ از وب لاگهای شما و نظرات او چگونه بوده است؟
7- نمره به طرح و قالب وب لاگ؟
8- نمره به متنهای من؟

با سلام خدمت همه شما دوستان و همراهان همیشگی دفتر عشق
ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد دفتر عشق
با توجه به سوالات بالا ( پاسخ هر سوال را در جلو شماره سوال) در همین قسمت نظرات ارسال نمایید
منتظر انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان هستم
موفق و پیروز باشید در پناه حضرت حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 00:31

***تولد دفتر عشق بر همه طرفدارانش مبارک***

یلدا وروجک چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 00:54 http://www.n-a3000.blogfa.com

بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت

سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند

همیشه راز خوشبختی نیست

سلام
اق مهدی وبلاگت توژه نمرشم بیسته
مثل خودت
انشا الله تولد ۱۰۰ سالگیت
با هم جشن بگیریم
خداییش جون داداش وبلاگت حرف نداره بازم میگم مثل خودت
موفق باشی
به قول خودت یا علی
از طرف چاکر شما وروجک

بهار چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 01:17 http://kaveereyakh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
توووووووووووووووووووووووووووولد وبلاگت مبارررررررررررررک
امیدوارم که همیشه به جا و بر قرار باشه
نمره به متنات ۷۵/۱۹ با ارفاق ۲۰
ولی طر قالبت واقعا تکه البته نه نمرشا
خودتم که اهل دل و رفاقتت حرف داره چون مدام بهمون سر میزنی


















برات بهترینها رو ارزو میکنم مهدی جان

بهار چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 01:17 http://kaveereyakh.blogfa.com

_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

دیوار سکوت چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 01:52 http://divaresokot.blogfa.com

سلام آقا مهدی
خیلی خیلی تبریک می گم . امیدوارم تولد هزارسالگی وبلاگتون رو هم بگیرید و در پناه خالق عشق همیشه سلامت و سربلند باشید.
فکر می کنم نظراتم رو همیشه در پی این مدتی که سر زدم گفتم پس از کلیشه گویی دوری می کنم.
.
بسیارند بهانه های دوری
به دستم بهانه ای بده
دست آویز کوچکی
تا در کنار تو باشم
اشاره ای
نوشته ای که خلاصه در
دو واه
عضلاتی گشاده در چهره و
لبخندی رها
به دستم بهانه ای بده

من و غربت(سمیه) چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 04:16 http://www.somayeeeh.blogfa.com/

سلام خوبی اقاا مهدی؟؟دعوت نامه نداده من اومدمم

از صمیم قلب تولد وبلاگت و تبریک می گممم امیدوارم

سالهای سال این نوشته های صمیمی تو با ما تقسیم کنی

من برم سوالا رو جواب بدم

من و غربت(سمیه) چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 04:34 http://www.somayeeeh.blogfa.com/

۱.بی اغراق : تکه

۲.خیلی گرم و صمیمی

۳.همشون قشنگن ولی اونایی که لان تو ذهنمه:یک دل تنهاو

هر شب

۴.دلنشینه

۵.دو سال

۶.با معرفت بوده

۷.نمره ۱۹ قالبت قشنگه ولی واسه تنوع اگه تونستی میتونی

عوضش کنی ولی قشنگه

۸.نمره۲۰

من و غربت(سمیه) چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 04:35 http://www.somayeeeh.blogfa.com/

خوب من سوالامو جواب دادم حالا من یه سوال دارم

شما خارج از ایرانید؟؟

خوش باشید

اگر با دقت دفتر عشق رو ورق میزدید در قسمت بیوگرافی قید کردم که ایران - شیراز زندگی میکنم !
موفق باشی

چشم به راه چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 08:34 http://www.faryad.dorblog.com

سلام اقا مهدی

سومین سال ولد وب لاگه زیباتو نو تبریک میگم

امیدوارم سال رو هم بتونم تبریک بگم

--´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
کد رو هم قرار دادم اما اجرا نکرد

همیشه دوست دارم حامی این دفتر زیبا باشم

خندهات از ته دل
گریه ات از سر شوق

آناهیتا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 08:45 http://asemone-noghreei.persianblog.ir/

سلام داداش مهدی گلم.
اولا تولد وبلاگت بر تو و همه ی طرفدارانش مبارک باد.
دوما جواب سوالات.
!ـ وبلاگ جذاب
۲ـمتنها زیبا و دلنشین
۳ـراستش همه ی متنهات رو دوست دارم نمیدونم بگم کدوم بهتره.
۴ـ من تا حالا موفق به شنیدن آنها نشدم نمی دونم چرا برای من صدای دکلمه هات نمییاد .
۵ـ خب میشه گفت تقریبااز زمانی که وبلاگ نویسی رو شروع کردم با وبلاگت آشنا شدم . میشه گفت ۲ سال و نیم
۶- هر وقت آپ کردی خبرم کردی و هر وقت آپ کردم بهم سر زدی و همیشه مورد لطفت قرار گرفتم . که از این بابت خیلی ازت ممنونم.
۷ـ قالبت خوبه راستش منحصر بفرده. ۲۰
۸ـ نمره به متنهاتم ۲۰

آناهیتا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 08:49 http://asemone-noghreei.persianblog.ir/

راستی در مورد لوگو هم بچشم اگه تونستم انجام میدم اگه نه که فکر کنم زحمتش به گردن خودت بیوفته.
بازم تولد وبلاگتو رو تبریک میگم و امیدوارم سالیان سال پاینده و سلامت باشی و برامون بنویسی .
مراقب خودت باش داداشی.

یاقوت چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 08:51 http://www.tandiseeshgh140.blogfa.com/

سلام دوست من
ممنونم که بازم مثل همیشه خبرم کردی
تولد وبلاگت رو تبریک می گم
ایشالا صد ساله بشه
وبلاگت تکه
واقعا" می گم و بدون هیچ اغراقی
چون حرف دلم رو اینجا می خوونم
موفق باشی و مستدام
*************************************
1)بی نظیره
2)واقعا" دلنشینه؛
سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند
3)همه ی متنها جالب و خواندنی اند سخته که بخوای یکی اش رو انتخاب کنی
ولی *تنها ترا میخواهم* یه چیز دیگه است
4)دکلمه ی متنها هم زیباست چون صدای گیرایی داری
5)دقیقا" نمیدونم ولی یک سال نیست
آخه من هنوز وبم یکساله نشده
6)بازدیدش خوبه چون به موقع میاد
ولی نظر خاصی نداره که انتظار بیشتری هم ندارم چون سرش شلوغه باید همه جا سر بزنه
حضورتون برای ما کافیه
7)18
8)20 و واقعا" بیستــــــــــــــــــــــــــه
موفق باشی دوست من
**************************************

پرستو چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:01 http://parastoblog.blogfa.com

سلام
ممنون که خبرم کردی. تبریک میگم تولد دفتر عشق.
دفتر عشق واقعا زیباست.متنها هم حرف ندارن.من که یک هفته هست که با وبلاگ شما آشنا شدم ولی برام خیلی جالب و زیباست. امیدوارم هر روز بهتره،بهتر بشه.امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم. یاعلی

باران پاییزی چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:06 http://www.baranepaeeziii.persianblog.ir/

سلام
تولد دوباره بلاگتون رو تبریک می گم و امیدوارم روز به روز پر بارتر و بهتر از روزها و سالهای گذشته باشه و پر بیننده تر از قبل
نوشتها و وبتون جالبا و اینکه نوشته هاتون با احساس بیان می شن آدم می تونه همه رو حس کنه خوبه
موفق شاد و پیروز باشید

نازنین چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:24 http://nazaninjon.blogfa.com

سلام دوست عزیز

تولد وبلاگه زیبایتون رو بهتون تبریک میگم

۱ وبلاگتون بی نظیره

۲ متنهاتون با احساسه

۳ همه ی متنهاتون بهترینن

۴ متنهاتون با صدای گرمتون پر احساس تر میشه

۵ من با شروع وبلاگم با وبلاگه زیباتون آشنا شدم

۶ از بابت نظرات زیباتون هم ممنون

۷ بیسته ۲۰

۸ متنهای زیبا و با احساستون ۲۰


دوست عزیز لوگوی زیبای دفتر عشق در وبلاگه فریاد عشق قرار گرفت..

به امید موفقیت هر چه بیشتر

سارا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:25 http://setare6000.blogfa.com

تولدت مبارک

دوستان عزیز لطف کنید اول مطلبی رو که نوشتم رو با دقت تا آخر بخونید بعد نظر بدید که مثل ایشون به جای تولد دفتر عشق تولد خودمو تبریک نگه!!!!!!!!!!!

مریم چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:30 http://dooostdashtani.blogfa.com

سلام آقا مهدی خوبین ؟؟؟ به به به تبریک میگم .... ایشالله که صد ساله بشه .... مرسی که خبرم کردین خیلی خیلی خوشحالم کردین.......و بازم میگم وبتون محشره .......
عالیه ...
ایشالله که همیشه موفق باشین ....
و سربلند ....

موج دیوانه چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:56 http://wave.blogfa.com/

سلام
من هم به نوبه خودم این تولد رابه شما تبریک میگویم
۱-گرم و گیراست حتی برای موج دیوانه!
۲-متنهای شما منتهای درونی دل در انتهای خالی بازه زمان است
۳-بهترین جمله ای که دیدم (برای تو مینویسم)
۴-عالی است در حقیقت من فقط گوش میدهم چرا که با صدای شما بیشتر مملو از احساس است
۵-این و خودت بهتر میدونی
۶-دوست داشتنی
۷-منحصر به فرد ۰طوری که آدم احساس نمیکنه توی یک دنیای مجازی هست به نظر میرسه که دفتر عشق در مقابل وی باز شده است
۸-سخته .آخه تا حالا در جایگاه نمره دادن نبودم

گل یخ چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:58 http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام و ممنون از لطف همیشگی شما

گل یخ چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 09:59 http://www.amirearab.persianblog.ir

برای شما نویسنده ی با ذوق و توانا آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم تا بتوانید سالهای سال عاشقانه بنویسید و وبلاگ شما ۱۰۰ ساله گردد

گل یخ چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:00 http://www.amirearab.persianblog.ir

خوشحالم که در این جشن شادمانی شرکت می کنم
کیکتون هم خیلی خوشمزه بود
دستتون درد نکنه

مینا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:00 http://www.adonis.persianblog.ir

سلام دوست گلم [گل]
تولد دفتر عشق مبارک باشه . امیدوارم صد سال که نه بلکه برای همیشه زنده باشه و شعرهای ناب تو رو میهمان چشمهایم کنه .
این چند شاخه گل را هم از طرف گلبرگهای بارانی بعنوان هدیه تولدش بپذیر
[گل][گل][گل][گل][گل]
مرسی که منو هم به این جشن دعوت کردی [لبخند]

اشک چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:01 http://razeashk.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون از محبت و صفای شما
هما نطوریکه مستحضرید این وبلاگ تازه راه اندازی شده و صفحات آن هنوز کامل نشده و هر لحظه که راه اندازی شد با کمال افتخار در خدمت شما خواهم بود
موفق باشید

گل یخ چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:01 http://www.amirearab.persianblog.ir

و ام پاسخ به سوالات شما :
۱- وبلاگی زیبا و جذاب و پر محتوا می باشد

گل یخ چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:05 http://www.amirearab.persianblog.ir

۲- آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
۳-به نظر من تمام متنهای شما زیبا و قابل تامل است
۴- صدای دلنشین شما باعث می گردد که با دقت بیشتری متنها را بخوانم
۵ - تقریبا ۳ ماه است که با حضور خودتان به این سرا آمدم و خوشحالم که این گوشه ی دنج عاشقانه را به من معرفی کردید
۶ - برای اطلاع رسانی سر می زنید ولی دوست دارم توی متنهای من اگه ایرادی می بینید گوشزد کنید
۷ - نمره ی ۲۰
۸ - نمره ی ۲۰
تبریک می گویم و براتون آرزوی موفقیت دارم

یلدا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:08 http://toofanearam77.blogfa.com

سلاااااااااااام
تولد وبت مبااااااااااااااااااارک...
امیدوارم سال دیگه هم تولد وبتو ببینم...
در ضمن ایشاالله که موفقیتهات هر روز بیشتر و بیشتر شه...

خانوم کوچولو چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:21 http://parvaz40321.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
تولد دفتر عشق مبارک
اینم جواب سوالات :
۱ . بهترین دلنوشته هایی که من خوندم تو این وبلاگ بوده
۲. معلومه که از ته قلب می نویسی
۳ . انتظار شیرین و در اوج عشق رو از بین متنهات بیشتر دوست دارم
۴. خیلی عالیه
۵ . فکر کنم ۶ ماه این سعادت رو پیدا کردم
۶ خوب بوده و به موقع
۷. ۲۰
۸. ۲۰

احساسات من (نازنین چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:33 http://www.ehsas51.blogfa.com

با عرض سلام و ادب /سومین سال تولد وبلاگ دفتر عشق را به شما آقا مهدی با احساس تبریک میگم.براتون از خدا آرزوی موفقیت بیشتری را طلب میکنم.امیدوارم این وبلاگ همیشه
پا برجا و استوار باشه و هیچ چیز باعث نشه که بخواهی یه روزی از دفتر عشق خدا حافظی کنی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:44

۱-دفتر عشق متفاوت با دیگر وبلاگ هاست.
۲-متنها ساده و روان هستند و همین سادگی باعث شده که به دل بشینه
۳-چون سعادت این و هنوز ژیدا نکردهام هموشو بخونم نمیتونم بگم ولی در کل زیبا مینگاری.....
۴-دیکلمه با صدای خودت باعث شده که حتی اگه کسی فرصوت خوندن را نداشته باشه ولی می تونه با صدای دلنشینت و اون آهنگ ملایم گوش کنه
۵-مدت زیادی نیست ولی متنهاتون ا میخونم از وبلاگتون خوشم میاد چون در حین سادگی خیلی خوش سلیقه متنها و عکسها را قرار میدهید
۶-خوب بوده
۷-۲۰
۸-۲۰

پیروز و موفق باشید.

احساسات من (نازنین چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:44 http://www.ehsas51.blogfa.com

[ web | email ]


۱-دفتر عشق متفاوت با دیگر وبلاگ هاست.
۲-متنها ساده و روان هستند و همین سادگی باعث شده که به دل بشینه
۳-چون سعادت این و هنوز ژیدا نکردهام هموشو بخونم نمیتونم بگم ولی در کل زیبا مینگاری.....
۴-دیکلمه با صدای خودت باعث شده که حتی اگه کسی فرصوت خوندن را نداشته باشه ولی می تونه با صدای دلنشینت و اون آهنگ ملایم گوش کنه
۵-مدت زیادی نیست ولی متنهاتون ا میخونم از وبلاگتون خوشم میاد چون در حین سادگی خیلی خوش سلیقه متنها و عکسها را قرار میدهید
۶-خوب بوده
۷-۲۰
۸-۲۰

پیروز و موفق باشید.

آهوخانوم چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 10:45 http://ahookhanom.persianblog.ir

دل من ز تابناتکی بشراب ناب ماند
نکند سیاهکاری که به آفتاب ماند
نه ز پای می نشیند نه قرار می پذیرد
دل آتشین من بین که به موج آب ماند
ز شب سیه چه نالم ؟ که فروغ صبح رویت
به سپیده سحرگاه و به ماهتاب ماند
نفس حیات بخش به هوای بامدادی
لب مستی آفرینت به شراب ناب ماند
نه عجب اگر به عالم اثری نماند از ما
که بر آسمان نبینی اثر از شهاب ماند
رهی از امید باطل ره آرزو چه پویی ؟
که سراب زندگانی به خیال و خواب ماند

عسل چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:01 http://www.asaljoon1.blogfa.com

سلام دوست خوبم
تولد وبتون رو بهتون و به همه ی طرفدارای وب زیباتون تبریک میگم.
راستش من تازه با وبلاگتون اشنا شدم
خیلی وبتون قشنگه متناشم حرف نداره
سلیقتون هم عالیه
در کل نمره ی وبلاگتون ۲۰ که بازم بهتون تبریک میگم

عسل چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:02 http://www.asaljoon1.blogfa.com

. . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
این گلم تقدیم به شما به خاطر زحماتتون

غزل چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:08 http://ghazalashegh.blogfa.com

سلام آقا مهدی

تولد دفتر عشق رو بهتون تبریک میگم


با امید موفقیت روز افزوون دفتر عشق



۱-وبلاگه خیلی عالی و با احساسیه

۲-متنهاتون زیبا و عاشقانه

۳-همه ی متنهاتون زیباست .ولی متن تو عشق منی .تو مال منی خیلی خیلی زیبا وقشنگ بود


۴- به نظر من متنهاتوون خیلی قشنگه و با صدای گرم و دلنشینتون زیباتر و با احساس تر میشه


۵-فکر کنم با شروع وبلاگم ۱ ماه میشه من با این وبلاگ زیبا آشنا شدم

۶- بازدیدتوون به موقع و خووب بوود

۷-۲۰

۸-۲۰




شاد باشی

ندا(طنین انداز) چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:11 http://sonorous.persianblog.ir

سلام..خوبی؟
تبریک میگم بهت ....

همین؟ لطف میکنید شما !

نسرین چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:27 http://rozevahshy.blogfa.com

سلام تبریک منو بپذیر
و بازم دیدنم بیا

فکر نکنم اینطور تبریک گفتنها به دل کسی بشینه! از جمله مدیر وب لاگ!

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:39

سلام......
تبریک میگم بهتون
امیدورم همیشه نوشته هاتون سرشار از احساس وزیبایی باشه
من که نمره ی ۲۰ میدم!
از اینکه خبر دادید ممنون
با احترام.........

مریم چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:41 http://ouurmazd.blogfa.com

درود مهدی عزیز

تولد وبلاگتو تبریک می گم نگفتی چند ساله شده؟

راستی تو گوگول وبلاگتو که سرچ می کنم تکه از همه لحاظ
هماهنگی - زیبایی قالب - زیبایی متن و زیبایی عکس و نظم و پرستیژش هم که حرف نداره

شاد باشی

فکر کنم از این به بعد جملات رو باید با فونت ۱۰۰ بنویسم !

اگر درست دقت کنید میبینید که سه ساله شده !

sami چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:45 http://4fm.blogfa.com

salam. man linket kardam . shoma ham mano link kon va behem khabar bede

شما اول مطلب رو بخون بعد اگر صلاح دیدم اینکارو میکنم!
کسی که دفتر عشق رو نمیخونه هیجوقت توی لیست هواداران دفتر عشق قرار نخواهد گرفت !

باران چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 11:46 http://ghatree.blogfa.com

سلام
تولد سه سالگی وبت را تبریک می گم.
امیدوارم که همیشه همچون تا حال زیبا و پرنشاط بنویسی و ما هم از خواندن و شنیدن دل نوشته هایت لذت ببریم.
۱و ۲.وب قشنگی داری، متن های زیبایی می نویسی و این متن ها رو با نام زیبا و قالب مناسب تزیین کردی.
۳. همه ی متن هات قشنگن اما به نظر من ..وقتی باران می بارد.. از همه شون قشنگتره.
۴. این کار باعث می شه متن ها رو با همون حسی که متولد شدن درک کنیم.
۵. دقیق نمی دونم حدود سه ماه.
۶. خوب بود
۷. ۱۷
۸. ۱۹ این نمره رو برای این ندادم که کم کاری داری بخاطره این دادم که بگم تو جای پیشرفت داری و من دوست دارم پیشرفتت رو ببینم.
موفق و پیروز باشی.

محسن چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:00 http://freehug.blogfa.com

و خداوند می فرمایند: بنده ی من
هنگامیکه به نماز می ایستی آنچنان به سخنانت گوش می دهم که گویی همین یک بنده را دارم
و تو چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری

این مطلبی که نوشتی چه ربطی به آپدیتم داشت؟

فرزند کویر چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:07 http://nasimekavir.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما دوست خوبم
ضمن تشکر و قدردانی ازمحبت شما خواهشمندم در صورتیکه که صلاح میدونید لوگوی این وبلاگ را در وبلاگ خوب و زیبای خودتان قرار دهید و در قسمت نظرات اطلاع دهید

<center><embed type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
name="Logo" src="http://sfd1369.persiangig.com/logo/nasimekavir.blogfa-logo%5Bsfd.coo.ir%5D.swf"
swLiveConnect="true" allowScriptAccess="samedomain" width="120" height="60"
></center></body>
</html>

الناز چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:11 http://www.elnaz65.blogfa.com

سلام خوبی
تولد دفتر عشق مبارک
واقعا بهت تبریک می گم به خاطر این وب لاگ خیلی قشنگت و خسته نباشید به خاطر زحماتی که کشیدی

سعید نژاد سلیمانی چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:18 http://www.saeednejadsoleimani.blogfa.com

مهربان
آنچه بیش از هر نکته دیگری به نظرم می رسد این است که تو از تمامی قابلیتهای این پدیده شگرف در این دنیای مجازی به بهترین نحو ممکن استفاده می کنی . البته این بدون بهره داشتن از بهره هوشی بالا و ذوق و طبع نویسندگی غیر ممکن است . صدایت نیز تآثیر گذار است . به یک معنا : آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری !
تولدت مبارک.

عاطفه چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:22 http://boloore-ehsas.blogfa.com

سلام
تولد وبت مبارک ....
ان شا ء ا.... که همیشه موفق و پیروز باشی در پناه یگانه مهربان هستی

*****************

دلم گرفته هوای غم تو را دارد
اگر اشاره کنی مثل ابر می بارد
تو را میان غزلهای خویش می کارم
اگر که نم نم باران اشک بگذارد
کاش صاعقه چشمان بارانیت
شب سکوت مرا لحظه ای بیازارد
مرا تو سبز کن ای آشنا که در اینجا
اگر هجوم شب تلخ درد بگذارد
تو را میان همین لحظه در می یابم
کسی به جز تو گل دوستی نمی کارد

دریا چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:22 http://missing.blogfa.com

به به دورد بر عاشق عشق...
تولد این عشقکده مبـــــــــا رکــــــــــــــــ
تبریک میگم از صمیم قلب
یک سال بزرگتر شد بهترین وبلاگ عاشقانه که واقعا همه چیز تمامه .
چه انتقادی ؟
از نظر من عالیست .
۱و۲ : عالی عالی
۳: راستش الان حضور ذهن ندارم که کدوم بود . اکثرا دل نشین هستن .
۴ : دکلمه ها هم عالی . صدای با حساس شما متنهای زیباتون رو دلنشین تر می کنه .
۵ : مدت آشنایی من کمه . فمر می کنم ۲-۳ ماه باشه .
۶ : این یکی هم عالی . بسیار خوب . این از الطاف مدیریت وبلاگ دیگه ...
۷ : نمره نسبی در قیاس با سایر وبلاگها در این زمینه از نظر من ۲۰ !
۸ : نمره متنهای شما ۷۵/۱۸

منصفانه قضاوت کردم دیگه ... :دی

شادی چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:27 http://kdream.blogfa.com

مهدی عزیز سلام
از صمیم دل تولد وبلاگتو تبریک میگم
امیدوارم همیشه دلت زنده به عشق باشه چون تا آدم عاشق نباشه نمی تونه از عشق بنویسه .
تشکر میکنم از زحماتی که تو این سه سال کشیدی و همیشه ما رو یاد کردی
موفق و پایدار باشی
در پناه خدا عشق و احساس

مریم چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:28 http://ouurmazd.blogfa.com

درود مهدی عزیز

اول اون سه سالگی رو وسط گل و بوته ها قایم کردی ندیدمش

دوم راجع به سوالات تون باید بگم من همیشه نظرمو گفتم و چیزی نگفته نمونده که دوباره بهش اشاره کنم

بازم سبز و جاوید باشی

و بازم تولد وبلاگت مبارک

ابولفضل چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:55 http://ayandeomid.blogfa.com

سلام داداش مهدی عزیزم
خوبی؟
تبریک میگم بابت دویستمین پست وبتون
انشاالله که همیشه پاینده و موفق باشی
بهم سربزنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد