عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

نقطه آرامشم

خوش به حال قلبم که تو فقط درونش هستی

خوش به حالش که فقط تو عاشقش هستی

وقتی هستی ، از هیچی نمیترسم ، خیالم راحته از زندگی

به غمها لبخند میزنم ، هر جا برم ، تو رو هم با خودم میبرم

همین که از همه قشنگی های دنیا ، چشمات مال من شده ، یعنی من خوشبخت ترینم

من هستم در کنارت ، مال خود خودت، 

من هستم همون ، هم نفست

غرقت شدم ، محوت شدم و بدجور گرفتارت

منو میتونی پیدا کنی میان اون آغوش گرمت

بغلم کن ، میخام بگم نقطه آرامشم کجاست

اونجاییه که توی بغلت صدای نفساتو میشنوم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد