عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

در کنارم نیست

در کنارم نیست


نویسنده:  مهدی لقمانی


یه وقتایی باید بگذریم از همه چیز

من اگه از تو بگذرم،  از دلم نمیتونم بگذرم

تویی که همه چیزمی،  فکر و خیالم،  دار و ندارم

آره سخته نداشتنت،  اما عذابه نبودنت

تو فقط باش،  من خودم کنار میام با دلم

آره دیگه، نه میتونم دستاتو بگیرم،  نه میتونم بغلت کنم

فقط تو رو یاد میکنم،  اونم لحظه به لحظه

نمیخواستم بگم،  اما گاهی هم میذارم چشمام آروم بشن

وای که نمیدونی چقدر دوست داشتم بودی و فقط به چشمات نگاه میکردم،  آخ که نمیدونی،  چقدر سخته اونی که دوستش دارم،  در کنارم نیست. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد