عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

یه.جورای خاص دیوونتم

یه جور خاص دیوونتم


دیگه همه وجودم بوی عطر تنت رو گرفته

هر جا باشم، عطر وجودت روی تنم میمونه

همه دنیام شدی رفت، کجای کاری عزیزم

تو همه چی رو به من بسپار ، منم فقط قلبمو میسپارم بهت

تو همیشه باش، نمیذارم سخت بگذره بهت

وقتی میگم تنهام، یعنی توی تنهاییم ،مال توام

وقتی میگم دلم گرفته ، یعنی فقط به تو نیاز دارم

میفهمی عشق یعنی چی؟ یعنی وقتی صدام میکنی ، از حال میرم... چه برسه منو بغل کنی، آخه مگه قصد جونمو کردی؟

من تسلیمم ، وقتی با نگاه جادوییت ، همه چیزمو از آن خودت میکنی....ـ

تو برام عاشقی کن ، من برات دیوونگی میکنم، تو نوازشم کن ، من برات عشق رو مثل یک لحظه ناب میکنم...

یه جورای خاص دوستت دارم ، یه جورایی که باید از عشق یه قصه نوشته بشه.....

یه جورایی همه بهم میگن تو دیوونه ای، یه جور خاص دیوونتم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد