عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

هنوزم داری میری

هنوزم داری میری ...


نویسنده و گوینده: مهدی لقمانی

چقدر زود رفتی ، هنوز چشمام به دره ،  بعضی وقتا همینجور که دلم توی حال خودشه از من و تو و این دنیا میخنده

عجب صبری داره دلم ، 

چقدر زود عشقمون تموم‌ شد، یعنی دیگه بعد تو همه عمرم حروم شد؟

محاله که تو نباشی ، 

میخواستم بسازم دوباره روزای قشنگمو ، دوباره یادت اومد توی خاطرم و ویرانه شد هر چی ساخته بودم

هی فراموشت میکنم ، باز دوباره خاطرات با تو بودن ، حالمو خراب می‌کنه

هی می‌خوام بگم تو رو نمی‌شناختم ، میرم کنار پنجره و تو هنوز داری واسم دست تکون میدی و میری .... هنوزم داری میری.....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد