عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

درد من‌چیه

درد من چیه؟

نویسنده و گوینده : مهدی لقمانی

یکی بیاد بهم بگه ، درد من چیه؟
چرا اینقدر بی تابم، چرا غروب که میشه بی قرارم
یکی بیاد بهم بگه چرا دستام سرده ، چرا توی قلبم پر درده
یکی اومد گفت منم مثل توام ، همدرد با تو ، میگن اسم این درد عاشقیه ، ولی باور نکردم ، یه کم گذشت ، دیدم دلم بهونه میگیره ، اگر اون نباشه میمیره ، همینجور اشک از چشمام میریزه
فهمیدم راست میگفت ، چه درد بدیه ، چقدر سخته ، وای به اون روزی که مال تو نباشه ، در کنارت نباشه ، اون موقع فهمیدم همه دردا دوا دارن ، جز عاشقی ، که تنها داروش اونیه که حتما باید باشه ، تا آرومت کنه ، تا همه غمها رو از دلت دور کنه ....
اما نمیدونم ، چرا وقتی در کنارم بود، بازم دلم پر از غم بود؟
غم دلتنگیش ، غم اون روزهایی که نمیدیدمش......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد