عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

آخرین اعتراف

آخرین اعتراف 


نویسنده و گوینده : مهدی لقمانی 


شانه های تو ، تکیه گاهیست از جنس آرامش ، ناب ترین لحظه عشق

رها میشوم آن لحظه از هر چه غم در دنیاست ،  سکوت و آرامش ، این خلاصه ای از محفل عاشقانه ماست

از خواب که بیدار میشوم ، تو اولین کسی نیستی که بخاطرم می آیی، چون تمام شب را در خوابم بوده ای ....

پاک نمی‌شوی از قلبم ، نمی‌روی هیچگاه از خاطرم ، وقتی تو نقش بسته ای بر وجودم و تمام خاطرات زندگی ام در کنار تو گذشته ...

چه ترکیب ماهرانه زیباییست رنگ چشمانت ، مست نگاهت شده ام‌...

من خوشبخت ترینم آنگاه که تو سهم دلم شده ای و دیوانه ترینم آنگاه که دلم جنبه عاشقی را ندارد‌‌....

دست خودم نیست ، وقتی عشقت حالم را دگرگون می‌کند‌..

یک بار برای همیشه گفتم تو را دوست دارم ، این آخرین اعتراف زندگی ام شد ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد