عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

نجوای دلم

نجوای دلم 


نویسنده و گوینده و تدوین:مهدی لقمانی


عطرت برایم زندگیست ، در آغوش میفشارمت ، میخواهمت ای سرپناهم ، ای نیمه  جانم 

با نگاه به چشمانت به آرامش میرسم ، تو آرامشم را میخواستی و محو نگاهم شدی ، من تو را میخواستم و غرق بودنت شدم 

جا مانده ایم هر دو در شبی بی انتها که بگذاریم خاطره ها در اینجا

تا یک روز من از خاطر ه هایمان برایت بگویم و تو هم تکرارش را بخواهی 

از نفس می افتم ، وقتی که کم می آورم در برابر هجوم محبتهایت

نجوای دلم را بشنو که زمزمه میکنم هر بار تو را ، تویی که همان احساس منی و آنچه که در دلم هست همان ٫٫تو٫٫ هستی ، تویی که همه کس منی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد