عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

خلوت چشمانت

همه چیز از نگاه زیبایت شروع شد

که بی صدا ، عاشقانه مرا میدید

و من با نگاهت تا عشق، تا بی نهایت پرواز کردم

خلوتی میخواهم ، که در آن من باشم و چشمانت

تا فقط نگاهت کنم و هر بار به یاد بیاورم لحظه پروازم را...

یک لحظه لرزید دلم ، و آن لبریز شد از عشقت

تا که همیشه مال من باشی، همیشه حالم خوب باشد و تو تنها تک ستاره ام باشی

عشق ،همان نوازش دستان مهربانت است که شبهایم را زیبا میکنی

عشق ، همان صدای نفسهاییست که وقتی در آغوشمی میشنوم و همین برایم کافیست

صدای نفسهایت

که برایم معنای جاودانه بودنت را میدهد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد