عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اونقدر دوستش دارم

اونقدر دوستش دارم ....


نویسنده و گوینده : مهدی لقمانی


اونقدر دوستش دارم از خواب که بیدار میشم فکر میکنم دیگه پیشم نیست 

اونقدر دوستش دارم که هیچکس باور نمیکنه ، میگن باز دیوونه شدی

آخه من تا حالا اینجوری نشده بودم ، شایدم راست میگن، عقلمو از دست دادم

ولی بیخیال ، بذار هر چی می‌خوان بگن ، مگه میتونم به قلبم پشت کنم

مگه میتونم تو رو از یاد ببرم ، من که نمیتونم بی تو نقش عشق رو به این زیبایی در خیالم به تصویر بکشم 

تا میتونی منو درگیر خودت کن ، منی که میبینی فقط با تو جان در بدن دارم

منی که میبینی فقط با تو حوصله زندگی رو دارم

منی که میبینی ، بی تو دیگه نمی‌بینی ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد