عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دلم تنگ‌شده

دلم تنگ شده برای در آغوش گرفتنت، برای بوسیدنت

انگار این دنیا بی تو ، یعنی بی نفس ، دلم تنگه برای عطرتنت

انگار واقعا نمیشه بی تو زندگی کرد، تشنه ام برای نوازش‌کردنت

دوست دارم از نزدیک دوباره به چشمات خیره بشم، تو خودت میدونی هر چی نگاهت میکنم سیر نمیشم

این روزها هم میگذره ، با وجود همه دلتنگی هاش ، بی قراری هاش ، دوباره من میمونم و تو و خنده هامون، یک روز عاشقانه دیگه و توی کوچه باغها و پرسه زدنهامون

عشق همیشه هست ، تا نفس در سینه هامون هست

تا من ، جزئی از توام و تو از جنس عشق ، نمیسوزد خاطره هایمان

نمیمیرد احساس درونمان، نمیگیرد زندگی حالمان! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد