عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

وقتی تو را دارم

وقتی تو رو دارم


نویسنده و گوینده : مهدی لقمانی


انگار همه چیو دارم ، وقتی تو رو دارم

وقتی هستی ، همه چی قشنگه ، حتی تاریکی 

هوا رو میخوام چکار ، وقتی تو بهم نفس میدی

خورشید رو میخوام چکار ، وقتی با وجودت گرمم میکنی

اصلا دنیا رو میخوام چکار ، خیلی وقته که دنیام شدی رفت...

تو اومدی که من طعم خوشبختی رو بچشم ، اومدی که بفهمم هنوزم یکی هست که قلبش پر از مهر و وفاست

اومدی واسه جبران تمام اون تلخی های زندگیم

تو یه دونه ای ، این تویی که فقط قدرمو میدونی

هر کی هر چی میخواد بگه ،  اما من میگم تو مال منی

روز اولمون رو یادته؟  مثل همون روز میخوامت 

مثل اون روزی که دلم رفت ، نمیگم بیشتر از اون لحظه ، چون اون لحظه رو با هیچ چیز عوض نمیکنم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد