عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دلم ازت گرفته

دلم ازت گرفته


نویسنده و گوینده: مهدی لقمانی


با اینکه دوستت دارم، اما دلم ازت گرفته

بیا ببین چشمامو ، که قطره های اشک روش نشسته

نه آرومم میکنی ، نه با قلبمم کنار میای

نه میگی دوستت دارم ، نه فکری به حالم میکنی

اینجور میشه که توی لحظه های دلتنگیم با غم سر میکنم ، نه با صدای مهربونت

این حسرته که توی دلم نشسته 

هر چی خودمو به بی خیالی میزنم ، نمیشه

نمیتونم ازت بگذرم، نمیتونم به هوای اینکه نیستی ، توی ساحل بیقراریها بشینم

اون روزی که اومدی و با تموم وجودت منو بغل کردی،گذشت

چه زود رفت اون حس زیبای عاشقانه

چه زود عشقمون شد ، یه قصه عاشقانه

چه زود دل کندی از همه چی، حالا اونقدر از اون روز گذشته

که دیگه حتی رنگ چشمامم یادت نیست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد