عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

همبازی بی وفا

تو یک بار دل شکستی،  پس یکی به نفع من

من یک بار پشیمان شدم،  یکی هم به نفع تو

پس برابر شدیم در این بازی من و تو

دوباره بازی را آغاز کردیم،  چه سختی هایی را تحمل کردیم

روزی آمد که دوباره رهایم کردی،  دوباره آن معادله نا مجهولمان را اشتباه حل کردی، همه چیز غلط از آب در آمد،  اینبار هم کلاغ قصه ها به خانه اش نیامد... 

باختی،  اما یکی به نفع تو،  من شکستم،  سهمی ندارم از رقابت با تو!  جز اینکه یاد گرفته ام با هر کسی همبازی نشوم،  با یک بار باختن،  دوباره راضی به ادامه بازی نشوم! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد