عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

آشنای قدیمی

آشنای قدیمی


نویسنده و گوینده: #مهدی_لقمانی 


از ادامه روزهای باهم بودن یک غم ماند و  دل تنها و حسرتی که تمامی ندارد،یک من و یک تویی که هر لحظه باهم و بدون همیم

یک من و یک دنیا و تویی که نیستی ، تویی  که فقط یادت مانده و تمام آن دقایق پر از دلتنگی و انتظار....

میگویند این نیز میگذرد ، اما نمیگذرد برایم لحظه های بی تو بودن ، نمیگذرد روزهایی که من همچنان چشم انتظارت نشسته ام.

همه چیز تمام شدنیست ، جز تویی که در دلم ریشه کرده ای ، تویی که تمام دلم را با شاخه های عشقت درگیر کرده ای 

ای آشنای قدیمی ، امروز شاید برایت غریبه باشم ، اما من گاهی عاشق غریبه ای میشوم که روزی بخاطرش با همه غریبه شدم...

بخاطرش در برابر همه چیز سکوت کردم و اسیری فریادی بی صدا شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد