عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

قانون عشق تو

تشنه ام ، مقصدم تویی ، بیراهه نمیروم

آنگاه که مهتاب شبهای منی ، به خواب نمیروم

دلتنگم ، تنها نمیروم ، وقتی میدانم می آیی ، دیگر به کنج اتاق نمیروم

کارم به جایی رسیده که بی تو هم به رویاها میروم

خیالت راحت ، من بی خیال تو به رویاها نمیروم

در این مرحله از سختیهای زندگی ام ، 

در این خستگی زندگی ، من بدون آرامش با عشقت به مرحله بعد نمیروم

آغوش تو  دریای من است ، من غرق در آنم و بی تو به سوی قایق نجات نمیروم

گفتند از این عشق رها شو ، چرا اسیری

من در قانون عشق تو به هیچکس جواب پس نمیدهم




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد