عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

بازی تمومه دیگه

اشتباه نکن ، تو از دلم خبر نداری ،گاهی هم باید بی خیال شد 

گاهی هم باید از بهانه های یک دل بی تفاوت گذشت

نه اینکه از تو گذشتم ، من از همه چیز‌گذشتم

نه اینکه فقط بیخیال تو‌شدم ، من دقیقا مثل خودت شدم

من ساختم با نبودنت ، اما هنوز باور نکردم رفتنت را

من زندگی را نباختم ، تو بازی عشق را باختی 

تو فقط آن آشیانه ای را که دوست داشتم‌، بر روی آب ساختی!

کاش از پشت خنجر‌میزدی و با نگاهت نمیگفتی که دوستم داری

حالا دیگر‌بازی تمام‌ شد ، نبودنت تنها دلیل نفس کشیدنم‌ شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد