عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

محفل عاشقانه ما

چشمان تو یک دنیا عشق، دستانت گرم ، نگاهم میکنی ، غرق نگاهت میشوم
لبخند میزنی و محو خنده هایت میشوم، گفته بودم من آخر دیوانه ات میشوم
در کنار تو  آرامش، بنشین در کنارم ، دستم درون موهایت هست و یک حس عاشقانه و نوازش
تو هم مثل من میشنوی صدای قلبم را، من هم مثل تو میشنوم، صدای باران را...
می بارد باران عشق ، من و تو در آغوش هم ، چه گرمایی دارد محفل عاشقانه ما ...
در نگاهت میبینم باران را، در نگاهم میبنی ابرهای آسمان را، من و تو تنها میدانیم این راز را...
تو از دلت میگویی و من از عشقت، تو مرا در آغوش میگیری من بوسه بر لبانت ، عشق من خیلی میخواهمت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد