عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

چه خوب است

چه خوب است که تو هستی، برای آغوشم ، برای نفس کشیدن
طلوع میکنی و مرا گرم گرم ، چه خوب است این موهای نرم...
حالم خوب است حالا که در کنارم نفس میکشی، من هم با نفسهای تو است که زنده ام
یکی مثل من عاشق تو، یکی مثل تو مال من ، یکی مثل من میگوید هیچکس نیست جز تو در قلب من
من اهل دیار عشقم ، تو مال کجایی ؟ آری تو مال منی ، برای قلبم و احساسم...
ماه در آسمان و تو هم مثل ماه، عشق در قلب من و تو خود عشق!چه خوب است که حس میکنی
هیچ چیز در دنیا به خوبی آن عطر تنت در آغوشم نیست...
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد