عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۳۲

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۳۲     

لاک پشت ها هم عاشق میشن ولی تحمل درد عشق براشون راحته 
چون حداقل عشقشون آروم آروم ترکشون میکنه  

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  



کریستال حشیش تریاک هروئین شیشه سیگار . . . . . . 
همه ی اینا رو میشه ترک کرد ولی تو رو نمیشه ترک کرد

   


اگر عاشقت نبودم آرزو می کردم که عاشقم باشی . 
عاشقی درد بزرگیست،.طاقت سختی کشیدنت را ندارم

 

  

ابر بارنده به دریا می گفت: گرنبارم تو کجا دریایی؟! 
در دلش خنده زنان دریا گفت: ابر بارنده تو خود هم از مایی

 

  


در برابرکسی که معنای پرواز را نمیفهمد 
هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد  

 


هر وقت می خواستی ببینی چند تا دوستت دارم 
انگشتتو بذار رو نبضت می بینی دوست داشتنم تمومی نداره

  

 


برای خریدن عشق هر کس هرچه داشت اورد دیوانه هیچ نداشت 
و گریست (گمان کردند چون هیچ ندارد می گرید) اما هیچکس ندانست 
که قیمت عشق اشک است و قیمت اشک عشق 

 


دل را به یادت حواله میکنم ، شاید روزی لبخندت را قسمتم کردی   

 


دل، عشق پُر از رنگ و ریا دوست نداشت / یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت
ای آینه دار ِ خلوتم، باور کن / اندازه ی من، کسی تو را دوست نداشت  

 

 

 

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی / 
ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی  

 


خوشبخت ترین پسر کسی هست که اولین عشق یه دختر باشه 
و خوشبخترین دختر کسی هست که آخرین عشق یه پسر باشه 

 


به شانه ام می زنی که غم هایم را بتکانی ؟ به چه دل خوش کردی ؟ 
به تکاندن برف از شانه ی آدم برفی

 

  

زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه اما میشه توش 
نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .
  


کهنه فروش داد میزنه چراغ شکسته میخریم….. کفشای پاره میخریم …. 
اسباب کهنه میخریم ….. بی اختیار دادزدم : کهنه فروش قلب شکسته میخری