عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۳۰

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۳۰

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید ) 


قلبم را . . . دلم را به تو می سپارم چرا که دوستت دارم 
ای همیشگی ترین دوست در حسرت دیدنت بی قرارم 
ای تک سوار محبت ای مظهر شهامت از حزن دوریت گریه دارم

  


چقدر خوبه کسی رو داشته یاشیم که باهاش زندگی کنیم ، 
این یه نیاز اما چقدر زیباست که کسی رو داشته باشیم 
که نتونیم بدون اون زندگی کنیم، این عشقه

  

 

دوچشمت سرزمین آرزوها نگاهت داستان آشنایی ست 
امان از آن زمان که قلب عاشق گرفتار خزان یک جداییست

  


عشق مثه پنیر می مونه : زیادش آدمو خنگ می کنه ! 
اندازش به آدم تکامل میده ! و هیچکس هم تا حالا از بی پنیری نمرده

  


در فلاکت و بدبختی، نباید امید را فراموش کرد
آبزلال باران از ابرهای سیاه سرازیر میشود 

 


برای دیدن نور به خورشید نگاه کن،برای دیدن عشق به ماه نگاه کن،
برای دیدن زیبایی به طبیعت نگاه کن،برای دیدن امید به آینده نگاه کن

  

 

جان اسیر دل دل اسیر دوست دوست چه میداند دل اسیر اوست

  


دستم بوی گل میداد من رو به جرم گل چیدن گرفتند 
و محاکمه کردند ولی کسی فکر نکرد شاید من گلی کاشته باشم  

 

 

خداوندا چرا دل آفریدی ؟ چرا این دل را عاشق آفریدی ؟ 
اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سیمای زیبا آفریدی ؟

 

 

  

وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند 
اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند

 

 

 

یک نگاهت زندگی را آموختم . با یک نگاهت شروع به زندگی کردم 
و به یک نگاهت زندگی را باختم

  


از دیروزها به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس...! 
افسوس که تو به فرداها سفر کرده ای

 

 


فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم نه ...
فقط دارم بهت فرصت میدم که دلت برام تنگ بشه

  

 

خون من یعنی وجودم، بی خون من هیچ و پوچم،‌بارها در عشقنامه نوشتم، 
خون من مهر وجودت  

 

آرزو دارم شبی عاشق شوی .آرزو دارم بفهثمی درد را .
تلخی برخوردهای سرد را .می رسد روزی که بی من سر کنی .  

می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی  


همانطور که به زیبایی تو خیره شده ام ، با خود می اندیشم ، 
هرگز فرشته ای را دیده ام که در ارتفاعی چنین پایین پرواز کند 

 

 


توی یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای پنهان شدن می گشتم 
جایی گرم تر از قلب تو پیدا نکردم ! فرموش نکن که بیرون خیلی سرده