عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق،اس ام اسهای عاشقانه۲۹

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه سری ۲۹

 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ( ادامه مطلب )  مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید ) 


موقعی که داری واسه بدست آوردن کسی میدوی آروم بدو 
چون شاید یکی هم داره واسه بدست آوردن تو میدوه

 

 

صویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، 
باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، 
تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، 
من هم به دنبال نفس هایت دویدم

 

باز در کلبه ی عشق،  عکس تو مرا ابری کرد.
عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک ، چشم مرا جاری کرد

 

 

در اخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه کردم و
گفتم بدان آسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست

 

 

هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود

 

 


مثل شقایق زندگى کن:کوتاه اما زیبا،
مثل پرستو کوچ کن:فصلى اما هدفمند،مثل پروانه بمیر:دردناک اما...عاشق

 

 

سبد سبد شقایق / دلت پراز حقایق
خدا کند بخندد / دلت همه دقایق

 

 


عشق یعنی زندگی با یاد تو
با کلام دلنشین نام تو

 

 

 


خنده را معنی ز سرمستی مکن
آن که می خندد غمش بی انتهاست

 

 


آوای باد انگار آوای خشک سالیست
دنیا به این بزرگی، یک کوزه سفالیست
باید که عشق ورزید، باید که مهربان بود
زیرا که زنده ماندن، هر لحظه احتمالیست


بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو
اگه نیای، می ترکه، خونش می افته پای تو

 


با سیم مژه هات یه عمره گیتار می زنم
اگه نگی دوستم دارى، من خودمو دار می زنم

 

 

الهی تا زمین دارد حرارت
بماند این رفاقت تا قیامت

 

 


اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده
با زدن چند SMS این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید !

 

 


یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی
خودم دلتو میدزدم به جای دلی که بردی !

 

 

 


مهربانی تزئین لحظه هاست
برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم 

 

 

تو دنیایی که جای آرزو هاست / کسی جز تو منو عاشق نمیخواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی / دلم مثل خودت تنهای تنهاست

 

 

 


منم عاشق مرا با غم سازگار است / تو معشوقی تو را با غم چه کار است ؟

 

 


گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم / تا نگویی که دلم غافل از آن عهد و وفاست
خوب رویان همه گر با دل من خوب شوند / خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست

 

 


گر دیدی دلی تنها نشسته
میان رنج غم ها تک نشسته
نگو آن دل چرا تنها نشسته
بدان که دوریت آن را شکسته