عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

اس ام اسهای عاشقانه۱۷

 اس ام اسهای عاشقانه سری ۱۷ 

برای دیدن اس ام اسهای عاشقانه به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

  

آرشیو اس ام اس های عاشقانه ( کلیک کنید )

معشوقی را که چشم انتخاب کند چه بسا که محبوب دل نشود 
اما آنرا که دل پسندد، بی گمان نور چشم خواهد شد.

 

خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست... 
گردوست قابل بداند جان ما تقدیم اوست...

 

روزم سپری شد به امیدی که شب آید... شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد... 
ای دوست دعا کن من بیچاره مبادا... در حسرت دیدار تو جانم به لب آید...

 


عشق است در فال همه جز من که دارم واهمه !!


ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید...

 

حافظ ز چشمان قشنگ تو غزل ساخت. هرکس که تورا دید به چشمان تو دل باخت... نقاش غزل تا که به چشمان تو پرداخت... دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت...

 

 
سکوت چه زیباست وقتی تمام حرف ها از توصیف تو عاجزند .

 


کبوترهای قلبن را به سویت می پرانم ، که شاید از تو بیاموزند آیین رفاقت را .

 
نفس بده که برات نفس نفس بزنم ، نفس به جز تو نخواهم برای کسی بزنم ، 
مرا اسیر خود کردی دعایم کن ، که آخرین نفس را در این قفس بزنم .

 


تبسم عشق گوشه ای از نگاه خداست ، به نگاه او می سپارمت .

 


من و تو از تبار بی کسانیم ، در این غوغا چه کس را دوست بنامیم ، 
کسی نشنیده فریاد کمک را ، کمک کن تا برای هم بمانیم .
 


دست من گیر که این دست همان است که من ، 
بارها در غم هجران تو بر سر زده ام .


زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است ، 
بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود .

 

تو گران مایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشم کافیست .


 

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت ، ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت ، ای کاش یکی می آمد و غم ها را ، از قلب اهالی زمین بر می داشت .

 
عشق قصه ی یکی بود و نبوده ، عشق کلاغی بود که هرگز به خونش نرسیده .
 

 

اگه من دستاتو کم نوازش کردم ، در عوض از عکست تو را خواهش کردم ، اگه من چشمامو از تو می دزدیدم ، توی قلبم عشقو به تو می بخشیدم !