عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

متولد ماه مهر

 

 

سلام دوستان عزیز وهمراهان همیشگی وب لاگ دفتر عشق

 

من وارد سن ۲۳ سالگی شدم و امروز روز تولدم هست

 

وبه همین مناسبت هم یه متن در مورد ماه مهر نوشتم

 

از همراهی همه شما عزیزان با دفتر عشق سپاسگذارم.

 

و از همه شما در این روزهای ماه مبارک رمضان از خدای منان

 

التماس دعا را دارم

 


 

متولد ماه مهر

 

و باز یک سال دیگر ، یک پاییز دیگر ، یک مهر دیگر ، یک تولد دیگر ....

 

و باز پاییز برگ ریزان ، با همان صدای خش خش برگهایش ، همان

 

نم نم زیبای بارانش ، همان برگهای زرد و رنگارنگ درختانش و همان

 

شبهای بلند با مهتاب درخشانش فرا رسید...

 

و باز ماه مهر و محبت ، ماه صفا و صمیمیت و ماه درد دل و صحبت آمد....

 

بهاری دوباره در قلبم ، یک آغازی دوباره با پاییز و ماه مهر....

 

مهر دوباره آمد و با خود یک عالمه برگهای خسته و شکسته آورد...

 

و باز یک میلاد دیگر در کنار همان برگهای خسته و شکسته.....

 

ماه مهر حالا که فرا رسیده ، هدیه ما به هم همان آواز است، آواز مهربان

 

 نم نم باران است. ماه مهر با آمدنش بوی باران و بوی عاشقی را با خود آورده....

 

 انتظارم به پایان رسید .. همان لحظه زیبایی که به یاد تو در زیر باران قدم خواهم

 

 زد وهمراه با آسمان گریه خواهم کرد...

 

طلوعی دوباره در زندگی ام ، طلوع مهر ، طلوع مهر و محبت....

 

ای آشنای من بیا و در این روز تولدم به من محبت و مهربانی هدیه کن....

 

بیا و دوباره در این روز که متولد شده ام با من عهدی دوباره ببند و مثل گذشته

 

 دوست داشتن و عشقت را به من هدیه کن.....

 

بیا و در آغاز ماه مهربانی ها به من همان کلامی را بگو که همیشه آرزویش

 

را داشتم که از سوی تو بشنوم.....

 

ای آشنای من در آغاز تولدم ، در آغاز ماه مهربانی با من باش مثل روزهای آشنایی!