عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

منتظرم

 

 منتظرم

انتظار آمدنت ، انتظار آخر من است ....

بعد از ماه ها انتظار ، دوباره تو را خواهم دید و حال و هوای پر از غم دلم دگرگون خواهد شد....

آن لحظه بیشتر احساس میکنم که یک عاشقم و احساس میکنم

که تو یک سر پناه برای من می باشی...

منتظرم که بیایی و دستان سرد مرا بگیری و آرزوهای رنگینت را برای من بگویی ...

بگویی که دلت میخواهد با من پرواز کنی و با هم و در کنار هم بر روی ابرها بنشینیم

و زمان تاریکی شب ستاره ها را از آسمان بچینیم و به هم هدیه کنیم....

من هم بوسه ای بر گونه مهربانت بزنم و بگویم که دوستت دارم عزیزم....

منتظرم که بیایی و با خود عشق و محبت به عنوان یک هدیه برای قلب بی طاقت من بیاوری ....

دلم برای  آن لحظه که با آن چشمهای زیبایت به من خیره می شوی تنگ شده است...

فصل بهار زندگی ام بار دیگر نزدیک است ، فصلی که دل خزانم بار دیگر بهاری می شود .....

زمان آمدنت و دیدار با تو میخواهم بار دیگر در میان همه عاشقان فریاد بزنم و

بگویم هنوز هم مجنون تو هستم عزیزم....

مجنونی که ماه ها به انتظار تو نشسته است و اینک نیز انتظارش به پایان رسیده است...

منتظرم که بیایی و رویاهای عاشقانه ام را زنده کنی عزیزم......