عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

سفره هشت سین

تبریک و تسلیت

 

فرا رسیدن عید نوروز و بهار سال ۱۳۸۵

 

را به همه دوستان عزیز تبریک عرض میکنم

 

و سال خوب و پرباری را برای شما عزیزان آرزومندم.

 

 

 در ضمن فرا رسیدن اربعین حسینی را به همه شما

 

تسلیت عرض میکنم.

 

 

سفره هشت سین!

 

 

بهار آمد ، یک بهار دیگر ، با طراوت و تازگی دیگر....

 

بهار با خود نسیم محبت و عشق را به همراه آورده است....

 

بهار آمد با چهره ای دیگر! چهره ای به رنگ سبز و به لطافت شبنمی

 

 که بر روی یک گل نشسته است....

 

بهار دلها نیز آمد ، تولد دیگر یک عشق و یک سال دیگر همراه با عشق .....

 

همچنان که یک شکوفه در این فصل می شکفد ، در بهار این دل خسته

 

من نیز غنچه ای است که سالها در حال شکفته شدن است .....

 

غنچه ای که در پاییز برگ ریزان و در زمستان سرد از او محافظت کردم

 

 تا پر پر نشود ، خشک نشود ، و یا باد سرد پاییز او را از ریشه قلبم جدا نکند....

 

غنچه ای که در فصل برگ ریزان در قلبم روییده  و قلب مرا بهاری کرده است.....

 

بهار آمد ، تا قلب مرا که با وجود آن غنچه گل بهاری بود ، با طراوت تر  و زیباتر کند!


آری عید آمد ، عید نوروز و عید دو عاشق.....

 

سفره این چند سال  من هشت سین دارد ، و سین آخر آن شاخه  گلی

 

 از این قلب عاشق من است .....آری سین دیگر آن ، نام اوست که دوستش میدارم....

 

پس ای قلب عاشق ، بیا بچینیم سفره هشت سین امسال را ......

 

بیا عهد ببندیم که این سال را نیز در کنار هم باشیم ، عاشق هم باشیم

 

 و همدیگر را بیشتر از هر سال و هر لحظه ای دوست داشته باشیم......

 

بخوان نام مقدس خدا را ، دستان مرا از همان دور دست ها

 

بفشار و عهدی دوباره در بهاری دوباره با من ببند!


بیا آرزوهایمان را در این ساعات آغاز سال با خدای خویش بگوییم ....

 

آرزویی به رنگ یک دیداری دوباره ، به رنگ به هم رسیدنمان و به رنگ خوشبختی مان!


بهار آمد ، چهارمین بهار زندگی مان فرا رسید ، و چهارمین سفره هشت سین

 

 نیز در قلبهایمان دوباره برپا شد....

 

این نام زیبایت ، زیبایی سفر هشت سین قلب مرا دوچندان کرده است .....

 

احساس میکنم امسال نیز بیشتر از هر سال دیگر عاشقم ، و با وجود

 

 تو بهترین سال را خواهم داشت ......

 

عیدت مبارک عزیزم ، بهار عاشقی مان مبارک باد