عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

رفتن دلیل بر نبودن نیست!

 

رفتن دلیل بر نبودن نیست

 

وقت رفتن فرا رسیده است ، سفر به استقبال من آمده است...

 

میروم با چشمهای خیس ، با دلی شکسته ، با دلی پر از درد دل و دلتنگی...

 

میروم اما بدان که رفتنم دلیل بر فراموشی و از یاد بردن تو نیست!

 

با چشمان خیس میروم و با دلی عاشقتر از گذشته به سوی تو بازمیگردم...

 

ای نازنینم میدانم  پیش خود ترانه دلتنگی را زمزمه میکنی و اشک میریزی

 

 و طاقت دوری مرا نداری، اما بدان که  تا چشم هایت را بر روی هم بگذاری باز میگردم ....

 

اشک نریز که غم این دوری در دلم بیشتر از همیشه شعله ور خواهد شد...

 

آرام باش تا من نیز با آرامش به سفر بروم....

 

سفری که بازگشتی خواهد داشت و پایان این انتظار تلخ یک طلوع دیگر و یک دیداری

 

 شیرین خواهد بود....

 

برایت یک دنیا شعرهای عاشقانه نوشته ام ، شعر های مرا بخوان و به یاد من باش عزیزم.....

 

زمان دلتنگی ات  دفتر عشق را باز کن و با خواندن شعرهای عاشقانه ام دلت را خالی کن و با

 

خاطراتم زندگی کن ................

- بگو درد دلت را به من که سکوت شبانه مرا دیوانه کرده است...

بگو درد دلت را به من که شبهای بی ستاره مرا دلتنگ کرده است...

بگو هر چه دل تنگت خواست بگو ، بگو که بغض گلویم چشمان خسته ام را بارانی کرده است...

 - بگو ای عشق که مرا دوست میداری ، اگر بارها به من گفته ای باز تکرار کن این کلمه را

 ، بگو دوستت دارم و بگو عاشق تو هستم عزیزم.....

 - ای مهتاب آسمان شبهای تیره و تار من با این فاصله ای که بین من و تو است

 چگونه بوسیدن آن چهره درخشانت میسر است؟ آری ستاره میشوم در اوج آسمان

 میدرخشم تا بر چهره درخشانت بوسه بزنم......

- زندگی ارزش این همه اشک ریختن را نداردآن اشکهای پر از مهرت را درون

 چشمهای زیبایت نگه دار و بگذار این اشکها در چشمانت آرام بگیرند عزیزم...

- عزیزم از این دوری دلتنگ نباش ، به پایان راه بیندیش که بدون شک پایان

 این راه زیباست... پایان این راه در آغوش گرفتن ماست....

 

 

 آن لحظه که دلتنگ یارم می شوم خود به خود هوس باران را میکنم....

آن لحظه که اشک از چشمانم سرازیر می شود هوس یک کوچه تنها را میکنم....

آن لحظه است که دلم میخواهد تنهایی در زیر باران بدون هیچ چتر و سر پناهی قدم بزنم...

- با آمدنت تمام امید ها و آرزوهایم زنده شدند و دوباره آهنگ دلنشین عشق

 در قلبم نواخته شد و قناری پر شکسته دلم دوباره در آسمان آبی قلبم به پرواز در آمد....

- میدانم که دیگر طاقت اینهمه عذاب و شکنجه های عشق مرا نداری ،

 میدانم که دیگر مثل گذشته مرا دوست نمیداری و میدانم دیگرآتش 

 عشقت آن چنان که باید شعله ور باشد  دیگر نیست و میدانم از من خسته

 و دلشکسته ای ، به من فرصتی دوباره بده و مرا ببخش.....

- آفرین به تو که توانستی از همه مشکلات و سختی ها بگذری

 تا بتوانی با من بمانی عزیزم....

آفرین به تو و این عشق بی پایان تو ، مرحبا به این احساس زیبای تو عزیزم.

 

- رفتی؟ با خاطراتت؟ با محبتهای دلت؟ با چشمان خیس؟

رفتی اما خیلی زود رفتی . بدون خداحافظی ، بدون یه کلام حرف ناگفته!

- کاش می توانستم صدایی که هر روز به من آرامش میداد و دلم را آرام میکرد

و هر روز با من همدل بود و درد و دل می کرد را نشنوم!

اما نمی توانمدلم با من راه نمی آید

دل من بی طاقت و پر از احساس عاشقی است

اما خودم!نمی دانم چه بگویم! حرف دلم را گوش کنم یا حرف خودم را؟.

- اگر می بینی عاشق تو هستم ، دیوانه تو هستم ، و تمام فکر و زندگی

 من تو شده ای به خدا بدان که این دست خودم نیست!

اگر میبینی چشمانم در بیشتر لحظه ها خیس است و دستانم سرد است

و اگر میبینی همه لحظه های دور از تو بودن اینهمه سخت و 

 پر از غم و غصه است بدان که این دست خودم نیست!

 

- زیباترین شعر در میان تمام شعرهایی

خوشبوترین گل در میان گلهایی

پاکترین عشق در میان همه عشق هایی

عزیز دل من در میان این همه دلهایی

قله خوشبختی در میان کوه هایی

زندگی ام  ، عشقم، نفسم تویی!

- وقتی تو رفتی هر زمان که  پرستوها بر فراز آسمان

 دلم پرواز میکردند به آنها می گفتم سلام عاشقانه مرا

به تو برسانند و روزی تو را همراه با خود بیاورند!

- در این خلوت عاشقانه ، در حالی که چشمانم از دلتنگی خیس خیس

 است دلم هوایت را کرده است عزیزم.

- میخواهم بعد از این انتظار تنها مرد خوشبخت روی زمین باشم ،

دوست دارم بعد از این انتظار سلطان بی چون و چرای سرزمین عشاق

 باشم.به امید سفر به سوی سرزمین خوشبختی ها منتظر می مانم

 چونکه دوستت دارم ای یاور همیشه مومن!

-عزیزم میدانم که در انتظار دیدن دوباره من می باشی و این لحظه ها

برایت خیلی زیبا و این روزها برایت خیلی شیرین هست  پس بدان که

این لحظه های قبل از دیدار تو برایم زیباتر  از لحظه گل شدن شاخه ای خشک می باشد!

تو برایم از همه زیبایی های دنیا زیباتری و از همه مردمان دنیا عزیزتری!

این دفتر عشق ، با تمام متنهایش وتمام احساست پاک و عاشقانه آن

برای تو هست و آن را مدتی است که به تو تقدیم کرده ام  ، و تا زمانی

که عشق من باشی و زندگی من باشی آن را با احساسی پر از عشق باز نگه خواهم داشت!

- در غم هایم ، در غصه هایم ، در شادی ها و در خنده هایم به یاد تو خواهم بود عزیزم....

در غروب دلتنگی ها ، در زیر باران ، لحظه طلوع سحرگاه به یاد تو خواهم بود عزیزم...

 

- مجنونم از مجنون دیوانه تر  تو ، و عاشقم از فرهاد عاشق تر تو!

لیلی هستی از لیلی عاشق تر  ، و شیرینی از شیرین لایق تر!

- بی تو هوای دلم همیشه ابری است ، آسمان چشمانم همیشه بارانی است

بی تو زندگی  برایم عذاب است ، گلهای باغ دلم همه خشک و بی جان است

 

- گفتم که دوستت دارم ، دوستت دارم و دوستت دارم و اشک از چشمانم سرازیر شد!

و باز چیزی نگفتی و به جای سکوت اینبار تو نیز مانند من اشک ریختی و با بغض و

صدای آهسته گفتی که من نیز تو را دوست می دارم عزیزم، لبخند تلخی بر لبانم

نشست و باز چشمان خیسم خیستر شد!

- دلم برای باران تنگ شده است ، دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه در زیر باران ، بارانی که به من آموخت رسم زندگی را....

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان ، برای ابرهای سیاه سرگردان ، برای زمستان......

- تو که آمدی درهای قلبم را طلسم کردم و بالای درگاه آن نوشتم ورود ممنوع!

قلب تو را در آنجا اسیر کردم ، اسیر محبت و عشق خودم کردم !

 

آری بخوان این متنهایم را ، به یاد من و به یاد گذشته هایمان!

 

خاطرات گذشته مان را زنده نگه دار عزیزم ....

 

مرا از یاد نبر نازنینم و مرا بیشتر از همیشه دوست داشته باش بهترینم....

 

چون من نیزبیشتر از همیشه تو را دوست خواهم داشت عزیزم

 

بادلی عاشق و به یاد تو به سفر خواهم رفت و مطمئن باش

 

 که با دلیدیوانه و با قلبی عاشقتراز همیشه به سوی تو باز خواهم گشت.....

 

لحظه هایی که در غربت سپری میکنم را ثانیه به ثاینه میشمارم تا روزی

 

 که به ثانیه آخر این انتظار برسم.

 

فراموشم نکن عزیزم. منتظر بمان من عاشقتر از همیشه بازمیگردم.... 

نظرات 134 + ارسال نظر

khodam aval misham vase bare akharrrrrrrrrrrrrrrrrr:((((((((((((

salam mehdie golam....kheyli delam gerefte kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... in akharin barie ke toye daftareshgh minivisi.... va ino bedon ke hamisheo hamishe be yadet mimmonam..... matnat ya harfe delet hamishe khondanie.... ino yadet nare.... moraghebe hkodet bash.... neveshtat aali bood... aaliiiiiiiiiiiiiii....

ino yadet nare ke hich vaght nabayad ba cheshmaye khis beri... hich vahgt... be ghole hodet raftan dalile bar nabodan nist..... hich vaghtam nabode....

bi to havaye delam hamishe abrist
asemane cheshmanam hamishe baranist
bi to zendegi poocho khalist
movafagh bashi.....

vahid شنبه 26 آذر 1384 ساعت 21:39 http://www.fire-land.blogfa.com

سلام من اول

vahid شنبه 26 آذر 1384 ساعت 21:43 http://www.fire-land.blogfa.com

سلام می بینم که کمکم باید بری
خوش بگزره سر بازی(چشمک)
تو می ری فردا دادشت میره(خداه نکنه)(گریه)
اشالله میریو به سلامتی بر می گردی
سوقاتی هم یادت نره
بعدن که بر گشتی اشالله شیرینی عروسی تو و خودم(چشمک)
خدا یه همرات باشه مهدی جان برده اس اس هم تبریک(چشمک)

vahid شنبه 26 آذر 1384 ساعت 21:44 http://www.fire-land.blogfa.com

راستی من اپم

mohammad شنبه 26 آذر 1384 ساعت 22:12

سلام....خیلی وقت بود به دفتر قشنگ عشقت سر نزده بودم کی این انتظار ها به پایان میرسد؟؟؟؟؟؟؟؟

حسن شنبه 26 آذر 1384 ساعت 22:21 http://hellobyebye.persianblog.com

چون گل ، گونه هایش را _ با سیلی سرخ کرد ،_ بهار ، از شرمندگی _ مرد .

حسن شنبه 26 آذر 1384 ساعت 22:24 http://hellobyebye.persianblog.com

سلام دوست من
برو که ...
هر چی باشه شتریه که در خونه هر کسی میشینه))
امیدوارم خوب و خوش بگذره ((البته محاله))
اما می دونم که خاطرات خوبی برات به جا می ذاره
در پناه حق باشی

vay khoda axashoooooooooo... kheyli naze... mahksosan on dokhtare:d:d:d... cheshmak

مریم شنبه 26 آذر 1384 ساعت 22:50 http://meri54.persianblog.com

سلام ابتدا بگم که خیلی غافلگیرم کردید با این خبر ناگهانی ولی خوب راهیه که باید برید پس هر چه زودتر بهتر اینشاالله زودتر تمام می شه بر می گردید و این شعر های زیبا برای همه ما تو این مدت کافیه حتما در نبودت می ایم.موفق باشی

علیرضا.ق شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:04 http://alirezachoobin.persianblog,com

سلام...منتظر بازگشتت هستم..من شب یلدا وبلاگم رو به روز می کنم.امیدوارم من و یلداترین شبهای دنیام رو فراموش نکنی.منتظر حضور صمیمانه و زمرمه قشنگت هستموووتا بعد(یلدانشین)

نازلی شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:10 http://moonlight22.persianblog.com

سلام مهدی جان خوبی؟....وایییییییییی نمیدونی چقدر دلم گرفت.وداع ...سربازی....آخه .....ولش کن نمیخوام از دلتنگی بگم...سفرت به سلامت...منتظرتیم.....نازلی

نورا شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:30 http://nooronline.persianblog.com

با سلام به شما برادر عزیز،خوبید؟
مثل همیشه بی نظیر بود.....واقعا آفرین به این احساس زیباتون
براتون آرزوی سلامتی و شادی دارم
انشاا... به سلامتی برید و به سلامتیم برگردید
شاید وقتی برگشتید نورا و سرزمین نورش هم دیگه نباشن......چون منم یه مدت دیگه از دنیای وبلاگ نویسی خدافظی می کنم ...ولی همیشه به یاد دوستان خوبی که توی این مدت کوتاه پیدا کردم، خواهم بود
انشاا... در تمامی مراحل زندگیتون موفق و موید باشید

در پناه آن یگانه بی همتا

کتایون شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:33 http://www.aseman4.parsiblog.com

سلام در راهی که در پیش داری همیشه شاد وموفق باشی واسمانی دعای خیر ما هم بدرقه راه شما

رویا شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:34 http://corocodile.blogsky.com

سلام. اول فکر کردم این میرم میرما خدای نکرده یعنی بوی فاتحه اما دیدم یعنی خدمت سربازی۱
امیدوارم همیشه شاد باشی.
ما همچنان منتظر خواهیم ماند
یا حق

مهتاب شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:38 http://www.shabe-sard.blogsky.com

دفتر عشق واقعا غوغا کرده!!!!!!!!

خیلی با سلیقه اید.

مهتاب شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:47 http://www.shabe-sard.blogsky.com

من حتما لو گوتون و میذارم . موفق باشی. خیلی کارتون زیباست.

آوا شنبه 26 آذر 1384 ساعت 23:51 http://nesfe.blogsky.com/

سلام. ممنونم که خبرم کردی. امیدوارم که هر جا باشی موفق و شاد باشی.حتما به وبلاگت سر می زنم....

هانا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:08 http://www.sokooot.blogsky.com

تو هم؟؟؟؟؟بر میگردی.میدونم.اما اگر جای خوبی رفتی واسه ملا هم دعا کن
شاد باشی

سارا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:13 http://bitopucham.persianblog.com

نمی خوام من تازه این وبلاگو پیداش کرده ام الان چه وقت سربازی رفتنه...حیف شد من همیشه سر میزنم موفق باشید مرسی که خبرم کردید من گاه و بی گاه به این فکر می کنم که چرا انچه را که دوست میدارم سخت یافتنی می گردد

الهه ناز یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:23 http://fasagirl.persianblog.com

سلام داداش .... سفرت خوش ....
نپرس چرا سکوت می کنم و نگو خداحافظ مگر نمی دانی :‌

نمی دانم از که بپرسم چرا شاعران می گویند از عشق . می سرایند از عشق .

ولی هنگامی که می آید عشق با هیبتی نا آشنا( منظورم عشق سربازی و آشخوریه ) با عشق سکوت می کنند و می نویسند بر کاغذی عشق چرا ؟

نمی دونم . نپرس و هرگز نگو خداحافظ.

دریا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:30 http://www.hagheghatgoo.persianblog.com

سلامی به آرومی موجهای دریا/ممنونم مهدی جان ....میدونستم میخواهی بری سربازی.....اما با این آپدیت دلم گرفت.....خیلی هم زیاد.....آپدیت این دفعه با اینکه غم انگیزه اما پر محتواست.....همه حرفهاتو و درد ما رو یکجا آوردی..خوشحالم که با نبودنت باز هم این دفتر جاودانه میماند.........فقط یک سوال دارم که ....از این به بعد که اینجا آپدیت میشه باز هم شعر ها و حرفهای خودت هست؟؟؟..... امیدوارم که از خودت هر چند وقتی یک بار خبری به ما بدهی. یا اینکه این دوست عزیزت خبری از تو برامون بنو یسه........بهر حال موفق و پیروز باشی

دریا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:31

سلامی به آرومی موجهای دریا/....... رفتن دلیل بر نبودن نیست.......رفتن دلیل بر نبودن نیست.......رفتن دلیل بر نبودن نیست......رفتن دلیل بر نبودن نیست.......رفتن دلیل بر نبودن نیست......رفتن دلیل بر نبودن نیست.......رفتن دلیل بر نبودن نیست.......رفتن دلیل بر نبودن نیست......رفتن دلیل بر نبودن نیست......رفتن دلیل بر نبودن نیست......رفتن دلیل بر نبودن نیست......

دریا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:39

سلامی به آرومی موجهای دریا/.......
انتظار، انتظار
رسیدی و دیدی و چیدی
خندیدی تا من روشن باشم
چه گفتی و گفتی و رفتی
نشنیدی که باش تا من باشم
از سر بچه گی تا ته پیری انتظار
از اوج موج بازی تا سرازیری، انتظار
بنویس با چشمهای خیس
غربت جای انتظار نیست، انتظار
رفتی و نرفته عطرت، از یاد
این طفل عاشق بد جوری می خواد
انتظار به سر بیاد
انتظار، انتظار، انتظار
شمردم و مردم و مردم
روزایی که بی تو گم کردم
شبهایی که کشتم و کشتم
جز پیش تو کجا برگردم
سهم ما از بهار
ابر گریه دار، انتظار
انتظار ...
جاده بی سوار
ایستگاه قطار، انتظار
انتظار ...
بنویس با چشمهای خیس
غربت جای انتظار نیست، انتظار

حنانه یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:42 http://sedayesokoot.mihanblog.com

سلام.ممنونم که به من سر زدین.رفتنتون خیلی خبر غیر منتظره ای بود.امیدوارم بازم دفتر عشق با دست نوشته های خودتون و قلم زیباتون ادامه پیدا کنه.براتون ارزوی موفقیت میکنم.وامیدوارم در پناه خدا هر جا هستید شادو سلامت باشید.

یاسمین یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 00:57 http://www.razegoleyas.persianblog.com

سلام بر مهدی عزیز واقعا نمیدونم چی بگم فقط میگم که جات بدجوری خالی میشه ولی هد جا که میری خدا پشت و پناهت..بی تو در فصل سرد سکوت پا گذاشتم

و با توبه آغاز هر آواز رسیدم

در آرزوی یافتن عشقت می گذرم از زندگی و از آنچه که تو می خواهی می گذرم

زندگی را با تو خواستم و برای تو خواندم عشق را برای تو ساختم و تو را برای عشق

تولد یعنی آغاز ;آغاز یعنی حس جدید
حس جدید یعنی عشق و عشق یعنی.....

تو هم حسی و هم عشقی
تو را می خواهم که هر روز بخوانی
از عشقت بخوانی و نامم را بگویی
و تو هم همچو من بی قرار عشقم باشی

در آرزوی دیدنت وگرفتن دستانت هر روز را به شب می رسانم
و هر شب را با آغوش گرفتن خیالت به صبح می رسانم

و روزی دوباره را آغاز میکنم
باین تفاوت که تو دوباره نیستی
هستی اما در نیستی من
و من هنوز هم بر این باورم
که تو با اینکه نیستی
در وجود نیست شده ام
تنها وجود همیشگی هستی !!!یا حق..برای آخرین بار نظرتو واسم بذار!!

مهتاب قریب یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 01:02 http://nagvahayeelm.persianblog.com

سلام مهدی خوب....با نوشته های کاملن خوب.....................................................................................................

رهگذر یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 01:59 http://shabestan.blogsky.com

سلام
همیشه به یادت هستیم.
برات دعا می کنم
تو فکر نباش
شتری که در خونه هممون می خوابه دیگه
بهت سر می زنم.

عسل یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 02:10

اخههههههههه....منتظرتیم...زودی برگرد. خدا نگهدارت...

reza K یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 02:30 http://asemone-shab.blogfa.com/


سلام متن های بسیار زیبایی داشتی حرف نداشت
به وبلاگ منم سر بزن اگه خوشت آمد باهم تبادل لینک کنیم
موفق و پیروز باشی دوست عزیز

reza K یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 02:31 http://asemone-shab.blogfa.com/

تا که بودیم , نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

خفته بودند همه بیدار شدند

قدر آینه بدانید در آن لحظه که هست

نه در آن لحظه که افتاد و شکست

رضا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 06:33 http://island1383.persianblog.com

سلام و درود فراوان بر شما و قلم عاشق پر احساستان بسیار عالی و دل نشین مثل همیشه ...آرزوی موفقیت و کامروای شما را دارم و آرزو میکنم دوره سربازی نیز برایتان بسیار خوب و آموزنده باشد ...دوری از عشق ...خانواده ...ولایت ....درسهای خوبی به انسان میده ...فولاد آب دیده میشود ...ولی با تمام سختهایش ...شرین است و خاطراتش تا آخر عمر بهمراه او ...موفق شاد خرم باشید ....زندگی ارزش این همه اشک را ندارد آن اشکها پر از مهرت را درون چشمهای زیبایت نگه دار و بگذار این اشکها در چشمانت آرام بگیرد عزیزم ....این تکیه از متنتان بسیار به دلم نشست .......در پناه حق..لوگوی شما را هم امروز قرار میدهم ...ممنون

*ناصر* یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:16

من به دیوار بلند آرزو می کوبم

بگشایید بیایید و درم باز کنید..این منم هستم بگشای......پسری فرسوده!!

سلام داداش خوبم . بسیار متاثر شدم از شنیدن این مطلب امیدوارم که با خوبی و با سرعت این زمان فراق و هجرت به پایان رسید و تو هرچه زودتر به جمع ما بر گردی. برات دعا می کنم داداش گلم.

عسل یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:19 http://ssevenn.blogsky.com

سلام ... چشم لوگوی شما رو میذازم .... امیدوارم از تمام لحظات زندگیتان لذت کامل را ببرید .... به امید دیدار ...موفق و پیروز و سربلند باشید.

دریا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:38 http://www.hagheghatgoo.persianblog.com

سلامی به آرومی موجهای دریا/.....مهربونم بیا درد و دل شب یلدای دریا رو بخون اگه دوست داری......شاد باشی

آناهیتا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 07:56 http://asemane_noghreei.mihanblog.com/

با درود به شما دوست عزیز. خیلی زیبا بود مثل همیشه امیدوارم که دوران مقدس سربازی هم هر چه زودتر تمام بشه . در مورد لوگو هم باید به عرضبرسونم که متاسفانه من بلد نیستم وگرنه با کمال میل این کار رو انجام میدادم. براتون آرزوی موفقیت دارم . شاد و پیروز باشید.

بهشتی یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 08:00 http://behesht-e-ghorbat.persianblog.com

سلام.خوبی؟؟امیدوارم سربازیت هرچه زودتر تموم شه و خودت دوباره بیای و بنویسی.چشم حتما لینکتون میکنم.موفق باشید.راستی نظر یادم رفت نوشته هات اینقدر قشنگند و بدل میشینند که واقعا نمی دونم چی بگم و اینکه قشنگ بود واسش خیلی کمه.

نیما(طنین انداز) یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 08:13 http://sonorous.persianblog.com

اخی نازی ایشالله که خوش بگذره بهت..موفق باشی

سلام دوست خوبم...سفرت به سلامت...موفق باشی...من همیشه میام و نوشتهای زیباتو می خونم...

رضا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 08:46 http://island1383.persianblog.com

با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی وبا آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون شما باستحضارمیرساند کلبه درویشی حقیر با یک مطلب آموزنده "قلب شما زیباست !!؟؟ " بروز شده است خوشحال خواهم شد سر بزنید منتظر حضور گرمتان هستم
...بیا جانا دل پر درد من بین ...سرشک سرخ و رنگ زرد من بین ...غم مهجوری و درد صبوری من بین ...غم بیچارگی و اسیری من بین .......در پناه حق و خدا نگهدارتان.........

تارا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 09:11 http://rismon.persianblog.com

دوستی ما چیزی نیست که با ندیدن و دور شدنت فراموش بشه چون همیشه تو قلبمون جا داری و هر جا بری ما باهاتیم دوست عزیز امیدوارم که خدمت سربازی رو هم با موفقیت پشت سر بزاری و هر روز شاهذ موفقیتهای روزافزون تو باشیم چرا که موفقیت هر دوست عزیزی بزرگترین آرزوی قلبی تاراست من لوگوت رو هم فردا درست می کنم و ضمناٌ همیشه تا ۲ سال دیگه که برگردی اگر خدا بخاد به وبلاگت سر می زنم موفق باشی دوست عزیز تو هم ما رو فراموش نکن

سلام آقا مهدی...........مثل همیشه زیبا بود ولی خیلی غم انگیز بود ...............انشاالله خیلی زود برگردی............همیشه به یادت هستم............سفر تو را به سلامت

ماریه ـ تینا یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 09:23 http://astanejanan.mihanblog.com/

سلام ممنونیم که بهمون سر زدین .سفرتون بخیر امیدواریم هر چه زودتر برگردین:) دلمون براتون تنگ میشه ولی باز جای شکرش باقیه (دوستتون آپ می کنه :( )
هر کجا هستم باشم آسمان مال من است....پنجره ،فکر، هوا، عشق، زمین مال من است...
سبز باشین.... سبز وآفتابی....

بهار یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 09:59 http://baharno.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا بود ...
وبلاگ خیلی زیبایی دارین
امیدوارم روز به روزم بهتر بشه
من اپ هستم خوشحال میشم بهم سر بزنید
با ارزوی بهترینها

رضا قاضیانی یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 10:03 http://www.r-gh.persianblog.com

دوست عزیز مهدی جان ........................... انشاء ا..... که میری و به سلامتی این دوره از زندگی رو هم میگذرونی .... من سعی می کنم در مدتی که سربازی هستی حتماْ به وبلاگت سر بزنم ... شاد باشی و سرحال سرباز ایرانی ... تابعد

مریم یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 10:09 http://rahemaryam.persianblog.com

سلام عالی مثل همیشه
موفق باشی

مریم یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 10:17 http://www.azizedelami.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وای چه بد شد که می خوای بری ( گریه )
مواظب خودت باش به خدا میسپارمت
انشاالله که زودتر برگردی
موفق باشین وبتون هم مثل همیشه حرف نداشت واقعا قشنگ بود

غریبه یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 10:20 http://www.sasanlove.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من این هفته قصد دارم هر روز آپ کنم اگه تونستی بهم سر بزن خوشحال می شیم
به امید موفقیت روز افزون شما و دوستان وبلاگ نویسمان
یا حق خدا پشت و پناهتان

ساده می گم عزیزم ، دل بریدن ساده نیست . چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست . از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام ، ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد