عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق

وقتی تپشهای قلبم تندتر از همیشه میزد
وقتی هر لحظه دلتنگ میشدم ، بی قرار و چشم انتظار
از آن لحظه فهمیدم که عاشقم
وقتی فکر بی تو بودن مرا عذاب میداد ،قلبم نوای با تو بودن سر میداد
وقتی تنها ستاره آسمان دلم تو شدی ، همه هستی ام ، تمام وجودم تو شدی
از آن لحظه فهمیدم که عاشقم
و عشق برایم فقط یک معنا میدهد ، عشق معنی تو را میدهد!
همه چیز تکرار میشود، روزها و شبها ، ساعتها و فصل ها ،
تنها چیزی که دیگه تکرار نمیشود عشق است!
عشق در قلبم یکیست ، جز تو در دلم هیچکس نیست!

همیشه وقتی بهت نگاه میکنم هیچ چیز برام توی این دنیا ، به اندازه چشمهای تو زیبا نیست
وقتی بغلت میکنم هیچ جا به گرمی آغوشت نیست ، وقتی میبوسمت ،
هیچ چیز به شیرینی لبهات نیست ، من با توام و هیچکس مثل تو نیست! تو برایم بهترینی عزیزم! دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد