عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

باید رفت

عشق در قلبم برای همیشه میماند ،اما تو ماندنی نیستی تو آن یار همیشگی نیستی
دوستت دارم با تمام وجودم ، اما تو دیگر آن با وفا نیستی
چشمهایم را بر روی همه بستم ، توخودت میدانی چقدر عاشقت هستم ، اما تو لایق من نیستی
دریغ از ذره ای محبت ، فکر نکن به تو کرده ام عادت!
باز هم با وجود بی محبتی هایت ، ماندم ، سوختم ، شکستم ، ماندم تا نه به تو ، به قلبم ثابت کنم عشقت را....
دوستت دارم اما به احترام عشق باید رفت .... به جایی که در این چند صباحی که زنده ام
در خلوت قلبم تنها با یادت شاد باشم، نه اینکه در کنار تو اسیر بی محبتی هایت باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد