عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دلم تو را میخواهد

دلم دریایی میخواهد در کنار تو ، دلم بارانی میخواهد زیر چتری همراه با تو
دلم سرپناهی میخواهد همچو آغوش مهربان تو
دلم شرابی میخواهد با طعم لبهای تو
دلم تو را میخواهد ، به هوای عاشقانه نفسهای تو
دستت را بگذار بر روی قلبم ، حس کن ضربان قلبم را،
با تو همیشه میزند، به عشق تو است که میتپد
قلبم با هر نفسم عاشقتر میشود، باز هم دیوانه تر میشود...
دلم جایی را میخواهد که تو روبروی باشی
و من تا بی نهایت نگاهت کنم ،
میخواهم که با احساس بی انتهای عاشقی ام آشنایت کنم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد