عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

بی اندازه دوستت دارم

نیمی از عمرم گذشت ، اما نگذشت لحظه های زیبای با تو بودن
دلم را تازه کرد عشق تو ، گذر عمر را فراموش کرده ام در کنار تو
کنج آغوش تو و حسی که نه تو بیرون می آیی از آن ،نه من!
نمیدانم چقدر دوستت دارم ، تنها میدانم بی تو بودن محال است
نمیدانم چقدر دوستم داری ، وجودت در کنارم حال و هوای دوست داشتن دارد
نه دوستت دارم به اندازه همه دنیا ، نه به اندازه نفسهایم...
تو را دوست دارم بی اندازه ، بی نهایت ....
سرت رو بذار روی قلبم ، گوش کن صدای تپشهای قلبم رو ...
خوب گوش کن ، و بدون بی تو دیگه نمیتپه این قلب ، نه برای کسی نه برای نفسی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد