عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

از عشق بگو

از عشق بگو برایم ، از اینکه عشقت مرا هوایی کرده است
از عشق بگو برایم ، از قلبی که مرا عاشق کرده است
از خودت بگو ، تویی که بی نظیری ...
دوست دارم تا این زندگی است ، همسفر قلب مهربانت باشم
دوست دارم همچو طبیب مرحم زخمهای کهنه ات باشم
از چشمانت بگو برایم ، ببین که مرا به کجاها برده است ...
عطر تو هر روز فضای قلبم را فرا میگیرد،
چشمانم تحمل دلتنگی تو را ندارد و هر لحظه برایت میبارد ،
دلم به شوق بودنت شعر عاشقانه ای را می سراید ،
و اینگونه وجودم به عشقت میبالد، آن پرنده برایمان آواز عاشقی میخواند ،
خورشید می تابد ، آن لحظه خوب می آید ، اینها همه مثل یک رویا میماند،
و من و تو میدانیم این با هم بودن شیرین ترین حقیقت دنیاست ،
عشق همینجا در دلهای ماست
عشق من از آن حقیقت شیرین بگو برایم ، از دلت بگو ، بگو که چقدر مرا دوست داری....