عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

چشم به راه توام


چشم به راه توام 


   


نمیدانم کجا هستی و به کجا مینگری ،  

نمیدانم در چه حالی و به چه می اندیشی!

نمیدانم به یاد منی یا در حال فراموش کردن من ،

نمیدانم به عشق منی یا به عشق در آغوش گرفتن غم!

بدان که من در همانجا هستم که با هم بودیم ،

به لحظه ی غروب مینگرم همانجا که دستانت در دستانم بود!

حال من خراب است ، دلتنگی و انتظار است !

بدان که به یاد توام ، هم عاشقم و هم چشم به راه تو ام!

بدان که به عشق تو زنده ام ، آرزوی من در آغوش کشیدن تو است!

نمیدانم آیا میدانی که من کیستم ؟

 من همانم ، همان کسی که عاشقانه تو را دوست میدارد!

من همانم که لحظه ها را میشمارد تا لحظه ای تو را ببیند و باز ببیند....

آن لحظه که تو را میبینم بیشتر عاشقت میشوم ،  

و آنقدر تو را میبینم تا دیوانه ی تو شوم!

نمیدانم کجا هستی و به کجا می نگری!

بدان که در قلب منی و به من مینگری و  

من هم عاشقانه به چشمان زیبایت مینگرم!

 



راز خوشبختی


راز خوشبختی

 

    

  

بگذار از اینکه با توام آرام باشم

جدا از غم و غصه های روزگار باشم

سرپناهی باش برای عشقم

مرحمی باش برای دردم

بگذار از اینکه با توام صبور باشم

در خزان سرد زندگی در انتظارت باشم

تو از دور دستها بیایی و من نظاره گرت باشم

طلوعی باش در شبهای تارم ،تا این دلتنگی و انتظار غروب کند

عزیزم بگذار از اینکه عاشق تو ام لحظه های خوشی را با تو داشته باشم

نه قلبی شکسته به جا بماند و نه اشکی از چشمی سرازیر شود

بگذار قلبی داشته باشم عاشقترین ، عشق ما بهترین عشق روی زمین

من دلخوشم به همین

بگذار از اینکه با توام آرام باشم ، جدا از دردهای این دنیا باشم

وفادار باش به من تا وفادار بمانم به عشق

راز خوشبختی در قلب ماست ای همسفر عشق 


به هوای تو

  

به هوای تو

 

پنجره را باز میکنم

طلوع را میبینم و غروب غمها را فراموش میکنم

از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم

دلم برایت تنگ شده عزیزم ، این را اعتراف میکنم

به دور دستها نگاه میکنم ،

قلبم تند تند میتپد ، اسمت را زیر لب صدا میکنم

تو عشق منی و من خوشبخترینم

تا لحظه ای که نفس میکشم ،همینم

عاشقی که عشق را باور کرده و  

در این زمانه ای که پر از دروغ و نیرنگ است با تو عاشقانه آغاز کرده ،

آغازی که پایانی نخواهد داشت ، زمانی بود که قلبم تنها ، غمها را درونش داشت

غم رفت و جای آن تو را گرفت ، از آن لحظه که آمدی تا حالا ، 

چشمانم بهانه ی تو را گرفت

حالا تو هستی و عشق هست و دل عاشق من

تو سرچشمه ی عشقی در قلب من.

پنجره را باز میکنم، 

طلوع را میبینم و به هوای تو در آسمان عشق پرواز میکنم   


نفس عشق

 

نفس عشق  

وقتی که قلبم، همین قلبی که اینک عاشق است ،در گوشه ای تنها بود و خسته

وقتی که این احساس ، همین احساس آشنا، پر از غم بود و در هم شکسته

نه ستاره ای بود در آسمان تاریکم و نه همدلی بود در دنیای تیره و تارم

وقتی که پرنده ی تنها بر روی شاخه ی خشکیده برایم میخواند شعر غم را

وقتی که چشمهای پر از اشکم عذاب میداد قلب تنهایم را

امیدی نداشتم به زندگی ، تصویر تنهایی را میدیدم با حالی پر از آشفتگی

حالا تو هستی و آسمانی پر ستاره

قلبم مثل گذشته تنها نیست ، نفس گرفته است دوباره

حالا تو هستی و دل پر از احساس من

تو در آن طوفان پر از درد شدی یک قایق نجات برای من

حتی یک لحظه فکر نبودنت مرا عذاب میدهد

نمیخواهم روزی بی تو باشم ، تو نباشی و من دوباره تنها باشم

نمیخواهم ، نمیتوانم ، محال است بی تو زنده باشم

این قلب عاشقم ، همین قلبی که اینک به امید تو می تپد،  

به من نوید روزهای شیرین با تو بودن را میدهد

به امید آن روزها نشسته ام

من که به تنها آرزویم رسیده ام

خودم را در کنار تو بر روی قاب سفید زندگی کشیده ام...   

قلب عاشق من

 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)   

روز زن - روز مادر را تبریک عرض می نمایم.



قلب عاشق من

 

همیشه بودی و هستی و خواهی بود

مگر میشود روزی نباشی و من نیز زنده باشم

محال است بی تو یک لحظه نیز نفس کشیده باشم.

دلم لحظه به لحظه با تو است ،

همیشه حس میکنم ، حال و هوای تو غرق در احساسات من است

اینجا دیگر جای آخر من است

قلبت را میگویم عزیزم ،

قلب تو جایگاه همیشگی من است

تو نیز که همیشه بوده ای

همانجا که قلبت را به من هدیه داده ای

هنوز دیوانگی مرا ندیده ای!

من دیوانه ی توام ،

همیشه چشم به راه آمدن توام.

فکری به حال قلبم کن که از حال رفته است

فکر نکن از راه عشق خسته است

او از عشق تو از حال رفته است

همیشه در قلبم بودی و هستی و خواهی بود

زمانی بود که قلبم در آرزوی داشتن تو بود

حالا به آرزویش رسیده است

قلبم تا ابد مال تو است