عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

رویای دریا

رویای دریا  

  

ساحل قلبم آرام است ، همچنان دلم گرفتار است ،

 به انتظار نشسته ام ، باز هم دل به رویاها بسته ام!

با خود نام تو را زمزمه میکنم ، سکوت قلبم با این زمزمه ها شکسته شده!

چشمهایم به دوردستها می نگرند ، قلبم پیش تو است ولی دلتنگت هستم!

ساحل قلبم آرام است ولی دریای عشق طوفانی!

ببین که طوفان عشق چه آرامشی به قلبم داده است!

در خیالم لحظه ای در امواج دریا غرق میشوم ،

حالا میفهمم که دریا بی رحم نیست ، طوفان عشق رحمی به من نمی کند!

از آن لحظه هم عاشق دریا شدم ، و هم عاشق انتظار !

انتظار در کنار دریا برای تو زیباست ، عشق من کجایی که مهرت حتی از آن  

دور دستها نیز پیداست!

حس میکنم تو نیز در آن سوی دریا ، در کنار ساحل به انتظار من نشسته ای!

این پیوند عشق است که بین ما یک دریا فاصله است!

پس من درون دریا غرق میشوم تا امواج دریا با طوفان عشق مرا با خود  

به آن سوی ساحل که تو نشسته ای بیاورد!

دکلمه متن بالا با صدای خودم ( کلیک کنید )  

قلب شیشه ای من

 

   قلب شیشه ای من

   


قلب من شکستنیست ، سنگ بی محبتی را به سوی آن پرتاب نکن !

قلب شیشه ای مرا نشکن ، با آن مدارا کن!

اگر شکست از جنس سنگ میشود  ، دیگر احساسات درون آن نیست!

از پشت پنجره شیشه ای قلبم بنشین و به دلتنگی ها نگاه کن ، تو از جنس منی ،  

مرا از غم رها کن!

تو مال منی ، از پشت همین شیشه ی شکستنی عشق را صدا کن!

این قطره های باران نیست که بر روی شیشه ی قلبم نشسته ،  

این اشکهای من است که از چشمانم ریخته ، به خدا دلم گرفته ، مرا آرام کن!

نگذار که این قلب آنقدر از دلتنگی پر شود که شیشه آن بشکند!

دلم میخواهد تنها تو درون قلبم باشی ،نگذار که غم و غصه های دنیا نیز در قلبم بنشیند!

قلب من و تو جدانشدنیست ، اگر روزی تو نباشی شیشه عمرم شکستنیست!

قلب شیشه ای من مال تو است ، و این قلب تا ابد گرفتار تو است!


والاترین عشق

ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) - روز زن - روز مادر را  

به همه مادران عزیز تبریک عرض می نمایم 

 

    والاترین عشق  

 

مادر تویی سرپناه لحظه های بی کسی ، 

تو سرچشمه عشقی که برای من همه کسی!

مادر تویی تکیه گاهم ، همیشه یارم ، به وجود تو در زندگی ام می بالم!

ای مادرم ،عشق اولین و آخرینم ، این شاخه گل سرخ تقدیم به تو ای نازنینم!

ای عشق ماندگارم، گرچه این شاخه گل ناقابل است، 

به خدا اگر جانم را هم فدایت کنم باز هم کم است!

مادرم دستان مهربانت را میبوسم ، دستانی که بوی عشق و محبت را میدهد ،  

دستانی که دو جواهر با ارزش است ،

زندگی ام فدای تو ، هر چه از مهر و محبتهای تو بگویم باز هم کم است!

تکیه گاهم هستی ، همیشه در کنارم هستی ، تو از عشق بالاتری عزیزم ،  

همیشه مثل نفس در سینه ی  من هستی!

ای عشق ماندگارم ، گرچه میدانم بهشت در زیر پای تو است ، 

 همه گلهای باغ زندگی بدرقه راه تو است ،

این شاخه گل سرخ تقدیم به تو ،  

با اینکه میدانم اگر دنیا را هم نثارت کنم  باز هم کم است!  


محو تماشای تو

   محو تماشای تو

 

محو تماشای تو ، غرق شده ام در چشمان زیبای تو!

گرمی دستان تو ، چه آرامشی دارم در کنار تو!

خیره به چشمانت ، نیست در این دنیا به زیبایی چشمهای تو!

چه آرامشی دارم در لحظه ای که قلبم نا آرام است، تند تند میتپد قلبم ، 

زیرا که درون آن غوغا است!

غوغای عشق تو ، رویای لحظه بیدار، نمیخواهم پایان یابد لحظه دیدار!

کاش میتوانستم در مقابل عقربه های ساعت بایستم که دیگر حرکت نکنند!

کاش میتوانستم در همانجا در کنارت برایت بمیرم!

کاش میتوانستم با تمام وجود فریاد بزنم ، فریادی که مدتهاست  در اعماق قلبم نشسته!

نگذار که این سکوت شکسته شود ، بگذار که همچنان در خواب دیدن  

چشمهایت باشم ، نمیخواهم این حقیقت برایم رویا شود!

انگار که خوابم ، هنوز باور ندارم که در کنار توام، رویای نگاه به چشمهایت ، گرفتن دستهایت

، بوسیدن لبهایت ، راه رفتن در کنارت حالا تبدیل به حقیقت شده !

محو تماشای تو ، نیست در این دنیا به زیبای چهره ماه تو! 


 

تپشهای عشق

    تپشهای عشق 

 

عشق من باش ، تپشهای قلب من باش ، مثل نفس در سینه ی من باش!

از تنهایی رها شدم و به تو دلبستم ، تو را یار و همدم خود دانستم!

نمیخواستم برای یک عمر با تو باشم ، میترسیدم عمر من کوتاه باشد و  

در کنار تو بودن زودگذر ...

آمدم که وجود تو باشم ، اگر روزی عمرم تمام شود در قلب تو باشم ،  

حتی اگر از این دنیا رفتم در خاطر تو باشم!

آمدم که بگویم هر گاه بخواهی فدایت میشوم ، اگر بارها برایم غریبه شوی  

باز هم عاشقت میشوم!

آمدم که برایت بنویسم ، تا در این دو روز دنیا اگر از یاد تو رفتم ، احساسات من نسبت  

به تو همیشه مثل یادگاری بر روی صفحات دفترم باقی بماند!

اینبار نیامده ام که شکسته شوم ، از غم عشق آشفته شوم و از درد عشق بمیرم،  

 اینبار آمده ام که تنها از عشق تو بمیرم!

اگر دیگر روزی در این دنیا نبودم ، نگو که بی وفا بودم ، اگر تو را تنها گذاشتم نگو  

که عاشق نبودم ،لحظه ای به سر خاکم بیا و مرا یاد کن ، این روح دلتنگ را  

که در آن دنیا نیز بهانه تو را میگیرد آرام کن !

عشق من هستی ، تا ابد ، حتی در آن دنیا نیز همه وجودم هستی ،  

تو مال منی تا قیامت در قلب من هستی!