عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

به امید عشق

  

به امید عشق          

به امید اینکه از خاطر تو نرود عهد عشق ، به امید اینکه با من بمانی تا پایان سرنوشت،

 به امید اینکه هیچگاه خسته نشوی از راه عشق ،به امید اینکه تنها با من باشی  

و من تنهای تنها در قلب تو ،عاشقانه با تو می مانم!

نیاید آن روزی که ببینم خسته ای ، از عشق دلشکسته ای ،  

نیاید آن روزی که بر روی قلبم پا بگذاری و برای همیشه تنهایم بگذاری!

نیاید آن روزی که دیگرنباشی و من تنها شوم و باز در سرزمین عشق آواره شوم!

آن لحظه ی رفتنت را نمیخواهم ببینم ، دلم میخواهد همیشه باشی ،  

در قلب من باشی و من در قلب تو همیشگی باشم!

به امید اینکه قلبم را نشکنی و با وفا باشی ،  

به امید اینکه با من همدرد و همصدا باشی ،

به امید اینکه همیشه برایم آشنا باشی ، صادقانه با تو می مانم!

نیاید روزی که بگویی مرا نمیشناسی ، نیاید روزی که بگویی دیگر مرا نمیخواهی،  

نیاید روزی که اسیر قلب دیگری باشی !

به امید اینکه همیشه هستی ، با تو می مانم ، تو را باور میکنم ، عاشقت میمانم!

به امید اینکه مرا نا امید نمیکنی تا پای جان در راه عشق فدایت میشوم!

مرا نا امید نکن ای عشق ، مرا پریشان نکن!

دکلمه متن بالا با صدای خودم ( کلیک کنید )   

با ارزشتر از عشق

باارزشتر از عشق 

دکلمه متن باارزشتر از عشق ( کلیک کنید )

آن لحظه که تو را دیدم ، هیچگاه فکر نمیکردم که روزی اینگونه اسیرم!

آن لحظه که با تو عهد بستم ، باور نمیکردم که تا ابد مال تو هستم! 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید. 

ادامه مطلب ...

ساز عشق

ساز عشق 

دکلمه متن ساز عشق ( کلیک کنید ) 

این سکوت و تنهایی نیاز من در لحظه های دلتنگیست!

یک لحظه در یاد تو نبودن ،محال است ، بیهودگیست! 

عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق عشق

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید.

ادامه مطلب ...

عهد عشق

عهد عشق 

دکلمه متن عهد عشق ( کلیک کنید )

وقتی که در قلبم نشستی ، وقتی که با من عهد عشق را بستی آسمان قلبم  

با حضورت رنگ دلنشین آبی را به خود گرفت!

تو مثل هیچکس نیستی ، تو در آسمان قلبم تک ستاره ای هستی که تنها  

برای من میدرخشی ،تو بی نظیری ، میدانم که هیچگاه بی وفایی در مرامت نیست! 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید   

ادامه مطلب ...

تنهاتر از تنهایی!

تنهاتر از تنهایی! 

دکلمه متن تنهاتر از تنهایی ( کلیک کنید )

دلم به قلب وفادارت خوش بود که اینک بی وفا شده ای!

دلم به یکرنگی و صداقتت خوش بود که مدتهاست مثل غریبه ها شده ای! 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید .  

ادامه مطلب ...