عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

ای عشق، تو بگو


ای عشق، تو بگو...

 

خورشید که ما را دید ، دیگر نتابید! گرمای عشق ما از خورشید گرمتر است!

ماه که تو را دید تا صبح نالید! چهره تو، از ماه زیباتر است!

نگذار که کسی به وجود عشق در دلهایمان پی ببرد ،

نگذار کسی بفهمد که آن عشقی که در دلهایمان است از عشق  

لیلی و مجنون نیز بالاتر است!

آن حسرتی که از عشق ما در دلهای دیگران به جا می ماند مثل آتشیست که  

قلبها را میسوزاند!

عشق ما مقدس است ، نمیخواهم جز خدا کسی عشق ما را ببیند ،  

و از صبح تا شب در حسرت عشق ما بنشیند!

آن قلب پاک تو را نمیخواهم کسی بشکند، یا با حرفهایش تو را آزار دهد !

تو از عشق هر چه میخواهی برای من بگو ، اما از عشقمان برای کسی نگو!

تو لحظه به لحظه بگو که دوستم داری ، اما به کسی نگو که مرا دوست داری!

آنهایی که در حسرت عشق ما نشسته اند مثل خورشید نیستند که نتابند ،  

میتابند و قلبمان را میسوزانند

، مثل ماه نیستند که تا صبح ناله کنند ، دیگر به آسمان نمی آیند و  

شبهایمان را تیره و تار می کنند!

بیا در کنارم ، از عشق بگو برایم ، دست بگذار در دستهایم ، آرام بگیر در کنارم!

هیچکس نمیتواند تو را از من بگیرد ، هیچکس نمیتواند عشقمان را نفرین کن!

من و تو عشقی پاک در قلبمان داریم ، من و تو بدون هم نمی توانیم زنده بمانیم!

ای عشق تو بگو که ما چه حالی داریم... 


عاقبت عشق

عاقبت عشق  

دکلمه متن عاقبت عشق ( کلیک کنید ) 

عاقبت عشق را در سیاهی شبهای تنهایی باید جست!

عاقب عشق را در دشتی که دیگر کویری خشک و بی جان است باید جست!

کجاست آن سرسبزی و طراوت؟

کجاست آن رود آرام و پر آب؟

دیگر هیچ نیست در اینجا ، حتی خودت هم نیستی!

تو کجایی؟ خدا میداند ! 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

تکرار خاطره ها

 

 تکرار خاطره ها 

 

دکلمه متن تکرار خاطره ها ( کلیک کنید )
 

دیدن عکسهایت ، شنیدن صدایت ،تکرار خاطره هاست!

خاطره هایی به رنگ سبز ، به شیرینی لحظه های در کنار تو بودن!

کاش دوباره خاطره ها تکرار شوند ، کاش دوباره در کنار هم بنشینیم ،

دست در دستان هم بگذاریم و از قلبهایمان برای هم بگوییم!

تو بگویی که دوستت دارم ، و من بگویم برایت میمیرم! 

 

برای خواندن ادامه متن بر روی ( ادامه مطلب ) در قسمت زیر کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

شاهد باش...


ای زندگی شاهد باش!

دوباره دلم هوای تو را کرده است،

دوباره دلتنگت شده ام و دلم گرفته است!

برایم بگو از عشق ، تا آرام شود دلم ،  من که جز تو کسی را ندارم ،  

برایم درد دل کن تا دیگر احساس دلتنگی نکنم!

در کنارم باش تا احساس تنهایی نکنم ، من که تنها تو را دارم ،  

دلم نمیخواهد احساس بی کسی کنم!

مدتیست که چهره ماه تو را ندیده ام ، لحظه های دور از تو بودن را تحمل کرده ام  

و از تو شکایتی نشنیده ام!

دوباره دلم هوای تو را کرده است ، دلی که به خیال دیدن تو تنها نشسته است !

در انتظارم ، بی قرارم ، راهی جز تحمل کردن ندارم!

ای زندگی شاهد باش که قلب عاشقم در عذاب است ،

 یارم در کنارم نیست و همیشه چشمهایم از دلتنگی اش گریان است!

ای زندگی شاهد باش که همیشه به یادش هستم ، در گوشه ای مینشینم و  

چشم انتظارش هستم!

ای زندگی شاهد باش که عاشقتر از من کسی نیست ،  

اگر روزی او نباشد جای من در این دنیا نیست!

ای زندگی شاهد باش که تمام لحظه هایم به او فکر میکنم ،  

ثانیه ها را میشمارم تا صدایش را بشنوم !

دوباره دلم هوای تو را کرده است !

دوباره قلبم به امید تو تنها نشسته است!