عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

به این خیال نباش

 

به این خیال نباش

این رسم عاشقی نبود

میپذیرم که اگر عشقت یک بازی بود ،این بازی را من باختم !

این رسمش نبود ، تو در این بازی یک قلب را شکستی !

تو احساس را در وجودم کشتی ، تو یک مجرمی ! جرم تو شکستن یک قلب بی گناه

است!

میپذیرم که من اسیر احساسات دروغین تو بودم !

میخواهم بی خیال باشم ، نمیتوانم !

دلم میخواهد همه چیز را فراموش کنم ، خاطره های تو قلبم را میسوزاند !

در این جاده نفسگیر ، بر سر دو راهی ایستاده ام !

انگار راه دیگری جز سوختن نیست !

پس میسوزم ، با اینکه لیاقت مرا نداشتی !

اگر میسوزم ، اگر نا امیدم ، به خاطر سادگی خویش است نه به خاطر تو !

اگر این روزها پریشانم ، اگر این لحظه ها گریانم به خاطر رفتن تو نیست ، به خاطر قلب

بی گناهم است که چرا اینک در دام تنهایی گرفتار است !

این رسم عاشقی نبود ای غریبه امروز!

من تو را فراموش نمیکنم ، قلب من هیچگاه بی وفایی مثل تو را فراموش نخواهد کرد!

میپذیرم که خیلی ساده بودم که حرفهای پوچ تو را باور کردم ،قلبم را با اطمینان به تو

دادم و به قلب بی احساس تو پناه بردم !

تو یک تکیه گاه برای من نبودی ، من ساده بودم که قلب تو را خانه خود کردم !

این رسمش نبود ای بی وفا ، تو کجا و من کجا؟

مرا باش که هنوز در حسرت عشق توام ، میپذیرم که آری من یک دیوانه ام !

اگر به خیال این هستی که همچنان به پای عشقت نشسته ام ، به این خیال نباش!

من قلبم را راضی میکنم که با تنهایی بسازد ، گرچه میدانم که دیگر قلبی در سینه ام

نخواهد بود !

 


 

امانت عشق

 


امانت عشق 


این قلب من یک امانت است از طرف من به تو تا لحظه ای که نفس میکشم!

احساسات من امانتیست به تو از طرف قلبم تا لحظه ای که جان دارم...

این عشقم امانتیست از طرف قلبم تا لحظه ای که تو را دارم....

بپذیر از من ، آنچه که میتوانم در راه عشقت فدا کنم....

مرا ببخش اگر جز این امانتی چیزی در وجودم ندارم.....

همین قلب را دارم که آن هم روزی فدایت میکنم !

همین چشمها را دارم که در راه عشقت جز اشک ریختن هیچ کاری ندارد!

احساساتم نیز که در راه عشق تو ،تنها برای تو است ....

کاش میتوانستم پرواز کنم و ستاره ها را برایت بچینم ، کاش میتوانستم خورشید شوم و

برای تو بتابم ، کاش میتوانستم قطره ای شوم و بر روی تو ببارم ، کاش میتوانستم

همچو آسمان سرپناه تو باشم...

همین قلب را که دارم ، انگار تو را دارم ، میخواستم قلبم را به تو هدیه دهم ترسیدم از

فردا که این هدیه را دور بیندازی ،آن را به تو امانت دادم که اگر روزی خواستی آن را به

من پس دهی تو درون آن باشی!

پس دیگر حرفی ندارم، من عاشقم، جز ماندن راهی ندارم!

تو همیشه در قلب منی ، لایق باشی یا نباشی همه هستی منی !

همین که تو را دارم ، انگار همه چیز را دارم دیگر هیچ چیز از خدا نمیخواهم!

اگر خدا به من قلبی داد برای زندگی کردن آن را به تو امانت دادم ، حالا دیگر هیچ کسی

جز تو ندارم....

حالا که دیگر قلبم را به تو امانت دادم اگر زنده ام به این خاطر است که در قلب تو

هستم!

پس تا لحظه ای که نفس میکشی من زنده ام ، تا لحظه ای که عاشقی ، من عاشقم و

تا لحظه ای که تو را دارم ، تا ابد دوستت دارم..............

 

مثل تو کسی نیست

مثل تو کسی نیست

 

 

مثل تو کسی نیست ......

مثل تو هیچ گلی پر از عطر و بوی محبت و عشق نیست !

مثل تو هیچ ستاره درخشانی در آسمان زندگی نیست !

مثل تو کسی نیست ، زیباتر از تو فرشته ای نیست !

تو یک دنیای زیبایی ، تو یک رویای بیداری !

مثل تو کسی نیست که در قلبش یک دنیا صداقت و یکرنگی باشد!

تو اولین و آخرین کسی هستی که درهای قلبم را به رویت گشودم و با افتخار تو را عزیز

دل خودم کردم !

تو پاکترین عشق روی زمینی ، مثل تو یار باوفایی در این زمانه نیست !

تو یک هدیه با ارزش از طرف خدا برای قلبمی !

تو یک طلوع دوباره در غروب تلخ زندگی ام هستی !

چقدر مهر و محبت در وجودت هست ، قلب من تا ابد مال تو هست !

ارزش تو بالاتر از عشق و دوست داشتن است ، قلب تو مهربان تر از مهربانان عالم

است!

حالا دیگر باور دارم که مثل تو کسی نیست ، حالا دیگر میپذیرم که بعد از تو عشقی

نیست!

بعد از تو ، من نیز بعد از خودم هستم ، دیگر کسی پیش روی من نیست !

اگر دنیا نباشد و تو باشی باز زنده ام ، زیرا تو دنیای منی!

ای دنیای من ، ای هستی من ، تو را نه برای دیروز ، نه برای امروز و نه برای 

فردامیخواهم، تو را تنها برای خودم میخواهم !

مثل تو کسی نیست ، مانند تو عشقی نیست !

مثل من کسی نیست ، عاشقتر از من یاری نیست !

هیچکس جز تو لایق من نیست ، تنها تویی در قلب تنهایم،تنها تویی عشق و همدمم!

ای یار روزهای عاشقی و ای همدم شبهای تنهایی مثل تو کسی نیست ، و این را بدان

که جز تو هیچ کسی در قلبم نیست !

 

    دکلمه متن بالا با صدای مهدی  

با سلام  خدمت دوستان عزیز ما تا مدتی کوتاهی نمیتونیم به وبلاگهای شما عزیزان سر بزنیم از این رو از تک تک شما عزیزان عذر خواهی میکنیم تا اپ بعدی خدا نگهدار..