عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

زمزمه دل

 

زمزمه دل

 

همیشه با همان ترانه ای که با آن اشک میریختی ، اشک میریزم و آرام می شوم!

 

همیشه آن ترانه را گوش میکنم و به یاد خاطرات با تو بودن می افتم...

 

چقدر مرا آرام می کند .... دلم را از غم ها و غصه ها خالی می کند!

 

بغضی که گلویم را می فشارد شکسته می شود !

 

انگار همین چند لحظه پیش بود که درکنارم بودی....

 

گوش میکنم به آهنگ دلنشین عشق ، و به یاد لحظات زیبای با تو بودن می افتم!

 

به یاد آن لحظاتی می افتم که این ترانه را برایم میخواندی....

 

گوش کن به زمزمه این دل بی طاقت!

 

همیشه همان ترانه ای که هر روز آن را گوش میکردی ، گوش میکنم و با شنیدن آن

 

لحظه به لحظه به یادت هستم....

 

از آغاز تا پایانش با چشمان خیس آن را گوش میکنم!

 

می خوانم همراه با ترانه ، گاهی وقتها با آن فریاد میزنم!

 

فریاد میزنم و اشک میریزم و آنگاه که از فریاد خسته میشوم آن را در دلم زمزمه میکنم!

 

بیا گوش کن به زمزمه این دل ...

 

ترانه تو ، آغاز دلتنگی های من است ....

 

ترانه تو ، صدای مهربان تو است ، ترانه تو لحظه زیبای در کنار تو بودن است....

 

بیا بخوان برایم ترانه عاشقی را ، بخوان تا آرام شوم ، بخوان تا لحظه ای دوباره

 

همنشین اشکهایم شوم ، بخوان تا با تو بخوانم!

 

میخوانی ترانه عاشقی را ، میخوانم با تو و گوش میکنیم به زمزمه دلهایمان!

 

زمزمه میکنم نام مقدست را ، همراه با دل و هم صدای ترانه تو

 

 

رهایم نکن

 

حلول ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن را به همه مسلمانان جهان 

 

تبریک عرض می نمایم.

 

 

رهایم نکن 

مثل شمع می سوزم و تو تنها نگاه میکنی...

 

مثل پرنده در قفس اسیرم و تو تنها در آسمان پرواز میکنی....

 

مثل غروب در حسرت تماشای طلوع هستم اما تا میخواهم تو را ببینم غروب میکنی...

 

مثل شمع برایت می سوزم ، مثل پرنده در قلبت اسیر می مانم و آنقدر در حسرتت

 

مینشینم تا تو را ببینم...

 

مثل کویر به یک قطره باران نیز قانعم ، مثل ساحل برای در آغوش گرفتن موجهای دریا

 

بی قرارم و مثل خزان چشم به راه آمدن بهارم....

 

بیا تو همان قطره بارانم باش ، قطره ای پر از محبت و عشق !

 

بیا و همان موج دریا باش ، من ساحلم ، بیا و در آغوشم باش...

 

مثل خزان سرد و بی روحم ، شکوفه ای نیست در خاک وجودم ، تو بیا و فصل سرد

 

وجودم را بهاری کن....

 

مثل شمع می سوزم و تو تنها نگاه میکنی ، می سوزم تا تمام شوم ....

 

مثل یک قناری پربسته در قفس برایت آواز عاشقانه میخوانم ، خیالی نیست که اسیرم ،

 

تو تنها گوش کن....

 

در آتش عشقت می سوزم ، یک اسیر می مانم و هر چه بخواهی برایت میخوانم اما مرا

 

تنها نگذار ....

 

مرا از قفست آزاد نکن ، مرا در دشت تنهایی رها نکن ، مرا بشکن ولی ناامیدم نکن!

 

مثل قناری در قفس برایت میخوانم ، گوش کن...

 

مثل شمع  برایت می سوزم ، نگاه کن....

 

مثل یک عاشق برایت می مانم ، رهایم نکن... 

دکلمه متن بالا ( با صدای خودم) 

 التماس دعا

 

بمان تا آخرش

 

بمان تا آخرش

با من بمان و هیچگاه از کنارم نرو...

 

تو باشی من نفس میگیرم ، تو باشی من جانی تازه میگیرم...

 

با من باش ، تا آخرین نفس ، تا لحظه ای که جان دارم عزیزم...

 

ای تمام هستی ام تو تمام زندگی منی ، با من بمان و زندگی را از من نگیر!

 

مگر به جز تو چه کسی در این دنیا دارم ؟

 

تو تنها کسی هستی که دیوانه وار دوستش دارم ، تو تنها کسی هستی که همدم شب

 

و روزم و رفیق لحظه های زندگی ام است ...

 

ای همدم شب و روزم با رفتنت  شبهایم را بی مهتاب و روزهایم را مثل شبهایم نکن !

 

ای رفیق لحظه های زندگی ام ، این لحظه های زیبای با تو بودن را از من نگیر !

 

همه دلخوشی ام تویی ، بهترین لحظه زندگی ام آن لحظه است که در کنار تو هستم و

 

در آن چشمهای زیبایت نگاه میکنم و آرام با صدای آهسته میگویم که دوستت دارم

 

عزیزم...

 

بمان که با ماندنت در کنارم یک دنیا خوشبختی را به من هدیه میدهی !

 

ای زیباترین زیبایی ها ، ای مظهر خوبی ها ، ای تو لایق بهترین ها با منی که بدجور

 

دیوانه آن قلب مهربانت هستم بمان و با رفتنت  زندگی را به کامم تلخ نکن !

 

با رفتنت من نیز از این دنیا خواهم رفت ، گفته بودم که این دنیا را بدون تو نمیخواهم!

 

از تمام دار این دنیا تنها تو را دارم و تنها تو را میخواهم !

 

تویی که قلبم را از عشق و محبت خودت جان دادی ، و به منی که خسته از تنهایی ها

 

 بودم نفس دادی!

 

با من بمان ، تا آخرش ! آخرش همان لحظه ای است که می فهمی تنها تو را

 

میخواستم!

 

آخرش همان روزیست که خواهی فهمید چقدر تو را دوست داشته ام !

 

آخرش همان لحظه ای است که خواهی فهمید از عشقت مرده ام....

 

آری از عشقت مرده ام....

 

پس تا لحظه ای که از عشق تو نمرده ام با من بمان عزیزم..



 

من و تو

 

من و تو یعنی عشق!

 

بیا در میان عاشقان بهترین باشیم ، ما می توانیم عاشقترین باشیم...

 

من و تو یعنی عشق ، عشق یعنی ما ، ما یعنی یک دنیا خوشبختی!

 

تو یعنی بهترین ، زیباترین ، عاشقترین ، لایق ترین....

 

تو یعنی برای من ، برای قلبم ، تا ابد و برای همیشه...

 

تو یعنی اسیر ، یک اسیر در این قلب بی طاقت...

 

من و تو با هم یعنی یک قصه بی پایان...

 

من برای تو ، تو برای من ، ما برای هم ، چقدر قشنگ است این عشق من و تو....

 

تو گل من ، من باغبان تو ، تو دریای من ، من ساحل تو ....

 

تو طلوع من ، من وجود تو ، تو نفس من ، من هوای تو....

 

تو باران من ، من سرپناه تو ، تو مهتاب من ، من آسمان تو...

 

تو اسیری در قلبم ، خیلی عزیزی برایم ، باور کنی ، باور نکنی برایت میمیرم!

 

بیا در میان عاشقان دیوانه ترین باشیم ، ما می توانیم برترین باشیم....

 

تو دنیای من ، من دیوانه تو ، تو بمان تا بگویم همه زندگی ام فدای تو....

 

من و تو در میان عاشقان عاشقترینم ، من و تو از عشق بالاترینیم....

 

عشق بدون تو عشق نیست ، این زندگی بدون تو زیبا نیست....

 

با تو شادم ، بی تو پریشانم ، با من بمان تا همیشه لبخند عشق بر روی لبانم باشد...

 

وقتی در کنارمی بهترین لحظه زندگی ام است ، در کنارم که نباشی باز جایی است که

 

از تو یادی کنم آری در قلبم از تو یاد میکنم!

 

زیباترین لحظه زندگی ام با تو ، قشنگترین خاطره هایم در کنار تو ، زندگی ام ، عشقم ،

 

نفسم فقط تو!

 

اینهمه احساس عاشقانه تقدیم به تو ، این قلب کوچک و بی طاقتم فدای تو ، یک دنیا

 

عشق و محبت برای تو ، یک کلام پرمحبت دوستت دارم عزیزم از طرف عشق تو....

 


 


 

عاشقانه با من باش


 

عاشقانه با من باش

 

در این زمانه ای که رسم عاشقی دلشکستن است ، در این دیاری که بی وفایی سهم

 

یک عاشق است ، در این هیاهو و التهاب مرا عاشق خودت بدان!

 

در مرام ما دل شکستن و بی وفایی نیست  ، ما خود یک دلشکسته ایم و بیشتر از آنچه

 

که تصور میکنی بی وفایی دیده ایم!

 

در این لحظه رویایی ، عاشقانه می گویم که دوستت دارم تا بی بهانه با من بمانی!

 

در این سکوت عاشقانه تنها نگاه به چشمانت میکنم تا درون چشمانم قطره های اشک

 

 را ببینی  و بفهمی که من یک دلشکسته ام!

 

بیا و دستانت را به من بده ،  خیلی خسته ام ، با محبتت این خستگی را از وجودم رها

 

کن !

 

در کنارم قدم بزن ، و رویاهایم را با عشق دوباره زنده کن!

 

در این لحظه  عاشقانه ، صادقانه می گویم که تا آخرین نفس ، همنفس تو هستم، مرا

 

باور کن ، به من دلخوشی نده ، از ته دل بگو آنچه در آن دل مهربانت میگذرد!

 

اگر میخواهی روزی قلبم را بشکنی، اگر میخواهی با ما بی وفایی کنی ، برو که دیگر

 

حوصله به غم نشستن نداریم!

 

در این زندگی قلبم بازیچه ای بیش نبوده ، و به جز بی وفایی و خیانت چیزی را ندیده!

 

تو بیا و از ته دل با ما یار باش ، با صداقت و یکرنگی گرفتار ما باش !

 

می مانم با تو برای همیشه ، می گویم از ته دل دوستت دارم تا ابد و برای همیشه ،

 

افتخار میکنم به تو و آن عشق پاکت و با صداقت از تو و آن عشق مقدست می نویسم!

 

در این زمانه ای که رسم عاشقی جدایی و نفرت است ، در این دنیایی که کسی قدر یک

 

 قلب عاشق را نمی داند ، تو بیا و قدرم را بدان و اینک که مرا در آن قلب مهربانت اسیر

 

کردی به آن محبت برسان که تشنه یک ذره محبتم!

 

در این کویر خشک قلبم تو تنها گلی هستی که روییده ای مثل باران می شوم و بر روی

 

 تو می بارم تا برای همیشه برایم بمانی!

 

در این لحظه عاشقانه ، صادقانه میگویم که دوستت دارم بیشتر از آنچه که تصور میکنی

 

 عزیزم ، حالا تو نیز این لحظه عاشقانه را با گفتن این کلمه رویایی کن