عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

یک حس خوب

یک حس خوب

حس خوبیست تو را داشتن ، لحظه زیباییست در کنار تو، همراه با تو....

نفس زندگی را میگیریم در راه نفسگیری که پیش روی ماست

میشکنیم سد همه سختی ها را با عشق با محبت ، لذت می بریم از لحظات  در کنار هم بودن

برای تو که همه وجودمی و تمام قلبم را عشق تو فرا گرفته ، برای تو که ثانیه به ثانیه دلم هوایت را میکند ،

 برای تو که تمام هستی منی ، برای تو که جایگاهت تا ابد همیشه در قلب من است هر کاری میکنم....

هر کاری میکنم برای همیشه داشتنت ، برای بودنت ، بوسیدنت ، در آغوش کشیدنت

هستم یک عاشق ، تا بوده همین بوده این قلب بی قرار من

تا بوده ، مهر تو همیشه در دلم بوده.....

و باز از تویی میگویم که همیشه نامت بر سر زبانم است ، عشقت در کنج دلم است 

وهمیشه عشقت در دلم غوغا میکند  ، از تویی میگویم که  هستم دیوانه ی چشمانت ، 

مستم ، مست آن عطر موهایت ، هستم تا ابد در آن دل مهربانت ، بستم تا ابد عهدم را به احترام عشق پاکت

حس خوبیست تو را داشتن ، هیچگاه نمیترسم از رفتنت ، آنگاه که میدانم تو هم مثل منی ، مثل من وفادار و تا ابد عاشق یار...

هوای تو را دارم همیشه در هوای بی کسی ها، به عشق آمدنت هستم در لحظه دلواپسی ها ،

 تا می آیی نه دلواپس فردا هستم و نه حس میکنم اینجا تنهایم ، پس باش همیشه لحظه به لحظه در کنارم....