عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

راز ماندنم

راز ماندنم

   


از خودت بگو ... این روزها چه میکنی؟

مدتیست از تو بی خبرم ، این روزها کجایی؟

من که این روزها کارم اشک ریختن است ...

راستش را بخواهی از دلتنگی ات پریشانم...

خیلی وقت است که روی ماه تو را ندیده ام ،  

حالت را از خدا پرسیدم اما پاسخی نشنیده ام ....

من که حس میکنم تو نیز دلتنگ منی ،

این روزها بدجور درگیر دل منی !

من که حس میکنم کار تو نیز دلتنگی و اشک ریختن است ...

ارزش من پیش تو قدر تمام عالم است...

من که این روزها تمام فکرم رویای در کنار تو بودن است،

قلبم این روزها به فکر خوشبختی و با تو بودن است ...

چند ماهی را تحمل کن؛ من که کارم در این روزها لحظه شماری است ...

حرفهای من به تو تمام نشدنی است ...

یک عالمه درد دل دارم ، دردهای من ، در دل تو است...

بگذار تنها حرف دلم را بگویم ، راز ماندنم عاشق تو بودن است!