عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

نزدیکتر از قلبم

همه چیز را از من بگیر ، فقط مال من باش
نزدیکتر باش ، حتی از روحم ، از جانم ، بیا وتو خود من باش
در کنار تو بودن کافی نیست ، من میخواهم با تو یکی شوم
هرگز لحظه ای از یادم نمیروی ، تو تمام نمیشوی، تو همیشه برایم شروع یک
احساس دلنشینی، جز در قلب من جای دیگری نمینشینی
دست من نیست ، دلم تو را میخواهد، این عشق تو است که تنها در آسمان دلم میتابد
نه میخواهم لیلا باشی ، نه مجنونم ، نه دیوانه ام باشی ، نه بیمارم،
تو را همینطور که هستی میخواهم،
فقط یک شرط دارم، بگذار جای تو بمیرم تا در رویای عشقت تا ابد بخوابم...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد