عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

کلام ساده عشق

زندگی ام از روزی آغاز شد  که با لبخند عاشقانه ات مرا به دنیای دیگری بردی
هر تکراری برایم تکراریست ، جز تکرار دیدن چشمهای تو
فرق تو این است که با همه دنیا فرق داری، و من هم عاشق همین تفاوت نگاه توام
دوستت دارم ، تنها حرفی که همیشه در دلم میماند
این را دلم خوب میداند ، که این کلام را تنها لایق تو میداند
ببین که قلبم مرا تا کجاها میکشاند ، مرا از کویر به دریا میرساند، این مثل یک رویا میماند
دوستت دارم ، ساده و کوتاه است ، اما در آن دنیایی است ، در قلبم با شنیدنش چه غوغایی است
گرچه من حتی فقط با لبخند تو همه دنیا را مال خودم میدانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد