عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

مرا دریاب

دلم میخواهد در این حال گرفته ام به آغوشت پناه بیاورم

مرا دریاب...

اگر از یاد همه فراموش شوم، تنها در دل تو باقی بمانم

دلم میخواهد صدایم را بشنوی، در دلم آشوب و یک عالمه حرفایی است که به جا مانده

حرفهایی که هیچکس به پای شنیدنش ننشست

آرامش میخواهم ، کاش این قایق رها شود از دریای طوفانی

نیاز من این است سرم را بر روی قلبت بگذارم و ساعتها صدای تپشهایش را بشنوم

دلتنگ تماشای توام، بیا که عاشق دنیای زیبای توام

بیا که بی قرارم، گاهی خیره به عکسهایت، گاهی در حال قدم زدن درون رویاهای توام

مرا دریاب، دلشکسته ام، از تمام آدمها خسته ام

تو برایم یکی هستی  و من هم تنها، یکی را میخواهم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد