عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

عشق ابدی

گاهی دلم هوایت را میکند، گاهی دلت هوایم را میکند،
دلت میخواهد با من باشی ، دلم میخواهد در کنارم باشی !
گاهی من نیستم و تو دلتنگ ، گاهی تو نیستی من به دنبال بهانه ای قشنگ
دلت میخواهد به تو فکر کنم ، دلم میخواهد بدانی که همه لحظاتم با یادت سر میکنم
گاهی دلم آغوشت را میخواهد ، گاهی دلت بوسه ای میخواهد
و این احساسات میگذرد ، میرود، هم دلتنگی ها ، هم هوای عاشقی ها!
آنچه که همیشگیست ، عشق در قلبهای ماست،
به لطف عشق است که گهگاهی دلهایمان برای هم پر میزند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد