عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

تو میدانی

تو میدانی دلم گرم است به بودنت ، به ساعتها در آغوش کشیدنت
دلم گرم است به حس شیرین طعم لبهایت ، دنیا را زیر پا میگذارم به خاطرت
تو میدانی حتی وقتی در کنارمی هم دلتنگت میشوم،
 آنگاه ببین وقتی نیستی دلم چه حالی میشود
دوستت دارم بلندترین شعر دنیاست که برایت میسرایم، شعری که بی پایان است
تو تمام آن چیزی هستی که از زندگی میخواهم ،هیچکس برای من، تو نمیشود
عشق تو یک اشتباه نبود، یک رویای عاشقانه در گذشته های پر از اشتباه من بود!
و اینک تو دیگر رویا نیستی ، تو هوایی هستی که همیشه در پی آن بودم
 تا در آن نفس بکشم و زنده بمانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد