عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

محبوب من

کسی چه میداند جز تو حرف دلم را، کسی نمیتواند صاحب شود این قلب عاشقم را
قلبم مال تو است ، این دل تا ابد گرفتار تو است، نگاهم کن که چشمانم غرق در چشمهای تو است
تو دوای تمام دردهای منی ، تو بدون شک تنها همسفر راه بی پایان منی
محبوب من ، بیا در آغوش من تا از حال بروم ، من میخواهم از همه جا بخاطرت دل بکنم
دریاب که من گرفتارم ، بیا کنارم که بی قرارم ، تو نمیدانی که در کنار تو بودن چه عالمی دارد
لحظه ها میگذرد ، تو هستی و من همیشه در کنارت ، در این لحظه و همه لحظه ها میخواهمت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد