عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

دعای عشق

من بی تو یعنی هیچ، دلم پوچ و احساسی درآن نیست!
بودنت تمام نشدنی است ، بی تو تمام میشوم و خاموش ،
مثل شمع آب میشوم و از یاد زندگی فراموش!
بی تو سخت میگذرد زندگی ،میدانم ، من به عشق تو است که زنده میمانم
تو بوی عشق میدهی ، بوی خوشبختی ، میدانم که همیشه در کنار هم خوشبختیم
دوست داشتنت یک اتفاق شیرین در سرنوشت من است ، تمام وجودم خلاصه در عشق تو است
تو حقیقت سرزمین دلم هستی ، که ماندگار می مانی ، همیشه می تابی بر وجودم
حالا ای تمام وجودم ، میبوسمت ، و میخوانم تو را،تویی آن تنها دعایی که مستجاب شده ای!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد