عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

یلدای دلتنگی

در این تنهایی ، نیستی در کنارم ، گرفته دلم
نبودنت حتی برای لحظه ای باور ندارم ، نه من طاقت ندارم
غروب به سختی گذشت ، شب آمده و خواب نمی آید به چشمانم
حضور تو در کنارم ، گرمای وجود تو در اطرافم،حال مرا همیشه خوب میکند
و اما اینجا در این اتاق تنهایی با تمام وجود حس میکنم نبودنت را...
چه کنم ، دست خودم نیست که به تو فکر نکنم ، تا چه حد این دل بهانه گیر را آرام کنم
باز هم بهانه میگیرد، باور کن ادامه نبودنت نفسم را میگیرد
امشب را با دلتنگی ات سر میکنم ،
به عشق تو امشب هم را با این سکوت تلخ به دور از صدای نفسهایت سحر میکنم
حالا که نیستی این شب دلتنگی، بی تو یلدا میشود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد