عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

کجا رفت

کجا رفت آن بوسه های شبانه ، آن آغوش عاشقانه
کجا رفت آن مهر ومحبت ها ، بی قراری و دلتنگی ها
کجا رفت دوستت دارم ها ، قدم زدن در کوچه باغ ها...
چه باشی ، چه نباشی من دوستت دارم
چه عاشقم باشی ، چه حسی به من نداشته باشی من عاشقتم
من با تو عهدی نبستم ، با قلبم عهد عشق رو بستم
حساب تو از قلبم جداست ، طرف حساب من فقط خداست
تو رو سپرده ام به خدا ، تا زنده ام دوستت دارم ای عشق بی همتا
عشق توی وجودمه ، بودنت در کنارم آرزوی شب و روزمه
کجا رفت آن حسی که همیشه حس میکردم در کنارت...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد