عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه
عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق _ غوغای عشق در دفتر عشق

عشق؛دفتر عشق؛مهدی لقمانی؛متنهای عاشقانه

تمام سهم من

تمام سهم من از این دنیا تنها تویی
تویی که برایم معنای عشقی
مینویسم تا بماند ، تا بخواند روزی یک عاشق ، قصه عاشقانه ما را

اتفاق قشنگی بود دیدنت، لحظه ی شیرینی بود در آغوش کشیدنت
یه روز میگفتم تو جزئی از زندگیمی ، حالا میگم همه زندگیمی
توی این زمونه ای که عشق معنایی نداره ، من دیوونه وار عاشقتم
چه شبایی از عشقت تب کردم ، تا خود صبح گریه کردم
تنها آرزوم بود داشتنت ، و حالا هر شب رو در کنار تو به یاد میارم
اون آرزویی که الان بهش رسیدم و با تموم وجود مال منی ،
در اختیار منی ، توی قلبم و مثل خون توی رگهامی
وابسته ام به زندگیم ، چون تو عشقمی و عشقم تموم زندگیمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد